جام جم ورزشی:
کد خبر: ۷۵۰۱۹۷
مصدومیت شدید بازیکن چلسی در دیدار جام حذفی+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس شب گذشته (سه شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی چلسی در خانه دربی کانتی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسد تا به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

همکاری خوب سسک فابرگاس و ادن هازارد باعث شد تا ها‌فبک بلژیکی در دقیقه‌ 23 با شوتی زمینی گل نخست تیمش را به ثمر برساند. اواخر نیمه نخست اتفاق بدی برای تیم چلسی رخ داد و آن هم مصدومیت کورت زوما ، مدافع فرانسوی بود که با پیتر چک برخورد کرد و به شدت از ناحیه صورت آسیب دید.

مصدومیت زوما به قدری شدید بود که نزدیک به پنج دقیقه‌ از زمان بازی برای مداوای او سپری شد تا این مدافع 20 ساله به بیمارستان منتقل شود و برانیسلاو ایوانوویچ وارد زمین شود.

در نیمه دوم نیز آبی پوشان لندن توانستند ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه‌ 56 با ضربه ایستگاهی فیلیپه لوئیس به گل دوم برسد. لوئیس 29 ساله با پای چپ موفق شد با یک ضربه ایستگاهی هنرمندانه گل دوم چلسی را به ثمر برساند.

کرگ بیرسون در دقیقه‌ 71 موفق شد دروازه‌ چلسی را باز کند تا تیمش کمی امیدوار شود، ولی اخراج باکستون، مدافع دربی کانتی تمام امیدهای میزبان را نقش بر آب کرد. پس از 10 نفره شدن میزبان چلسی به شدت حملاتش افزود و موفق شد در دقیقه‌ 82 به گل سوم برسد.

در ادامه تصاویری از مصدومیت شدید بازیکن چلسی را می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها