جام جم ورزشی: «ف. ک» های معروف فوتبال ایران با هم به فوتبال برگشتند. فیروز کریمی که سرمربی ملوان شد و حالا صحبت از حضور فرهاد کاظمی بر روی نیمکت تیم ملی امید است.
کد خبر: ۷۴۶۷۳۳
بازگشت فرهاد کاظمی به فوتبال

به گزارش جام جم ورزشی، برخی از سایت های ورزشی از بازگشت فرهاد کاظمی به فوتبال و حضور او در تیم ملی امید به عنوان سرمربی خبر می دهند. البته این خبر هنوز از سوی فدراسیون فوتبال تایید نشده است اما به هر حال حضور این مربی بر روی نیمکت تیم امید یکی از مهم ترین اخبار خواهد بود. در شرایطی که طی روزهای گذشته کرانچار بنا به دلایلی راهی برای نشستن بر روی نیمکت تیم امید پیدا نکرد گزینه های متعددی به جای کرانچار مطرح شده اند. پس از اعلام نام کاندیداهایی همچون هومن افاضلی و محمد مایلی کهن حالا نوبت به فرهاد کاظمی است که مدت ها بود در سطح اول فوتبال ایران حضور نداشت. سرمربی سابق سپاهان به عنوان گزینه جدید نیمکت تیم ملی امید معرفی می شود.

شاید فرهاد کاظمی گزینه ای است که فدراسیون مجبور به پذیرش او در برابر رد صلاحیت کرانچار و برای فرار از حاشیه های احتمالی محمد مایلی کهن شده است. به عبارت دیگر فدراسیون در حالی تن به انتخاب مربی خواهد داد که به زعم خودشان منشوری است که گزینه مورد نظر حبیب کاشانی به صورت محترمانه منشوری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها