جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازی باخته را مساوی کردیم و کار بزرگی مقابل پرسپولیس انجام دادیم.
کد خبر: ۷۳۵۴۷۳
کمالوند: کار بزرگی مقابل پرسپولیس انجام دادیم

فراز کمالوند پس از تساوی 2 بر 2 گسترش فولاد مقابل پرسپولیس گفت: قبل از هرچیز ایام سوگواری امام حسین(ع) را تسلیت می‌گویم و امیدوارم عزاداری مورد قبول باشد. بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. اعتقادم این است که دو گل روی غافلگیری خوردیم و سه توپ روی دروازه ما آمد که دو توپ گل شد اما بازی دو بر صفر باخته را مساوی کردیم آن هم مقابل پرسپولیس که کار بزرگی است و امیدوارم تیم ما از قعر جدول جدا شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان شما وقت کشی می‌کردند یا نه، گفت: کلا دو بار بازیکنان ما به زمین خوردند، یکی از آنها همین الان راهی بیمارستان شد و متاسفانه دوستان ما در پرسپولیس هم بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و همان توپی که پنالتی شده بود بازیکن ما قبل از آن صحنه به زمین افتاده بود .

کمالوند تاکید کرد: هیچ وقت به دنبال ضد فوتبال نبودم و بعد از گل دوم در دقیقه 78 وقت کشی نکردیم اما طلبی ندارم و معتقدم تساوی عادلانه بود.

وی در پایان نشست خبری در مقابل دوربین‌های تلویزیونی در مورد صحنه پنالتی گفت: این صحنه را ندیدم و فاصله‌ام زیاد بود ولی باید فیلم را دوباره ببینم و درباره اش نظر بدهم. اما به نظرم ان صحنه پنالتی نبود.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها