در گفت و گو با جام جم ورزشی مطرح شد

انتقاد شدید یک مربی فوتبال از کارلوس کروش

پایگاه خبری تحلیلی ساکرنت انگلیس دلایل ناکامی تیم های آسیایی در جام جهانی 2014 برزیل را بررسی کرد.
کد خبر: ۶۹۰۷۷۹
دلایلی که آسیا را از جام جهانی بیرون کرد!

به گزارش جام جم ورزشی ؛ در حالی که این روزها موج گسترده ای برای حمایت از کروش راه افتاده و از سویی علیرضا حقیقی به ستاره فوتبال ایران مبدل شده ساکرنت دلایل ناکامی تیم های آسیایی در جام جهانی را مربیان و دروازه بان های آنها اعلام کرده است! به طور خلاصه و مختصر 10 دلیل ناکامی تیم های آسیایی در جام جهانی از نظر ساکرنت در زیر فهرست شده اند:

1- فقدان یک رهبر واقعی در ترکیب تیم

تیم ها فاقد یک رهبر واقعی در میدان مسابقه بودند. بازیکنی که در نقش یک کاپیتان واقعی ظاهر شود و بتواند تیم را جمع کند. نه! هیچ کدام از تیم ها این ویژگی مثبت را نداشتند.

2- اشتباهات مربی گری

اشتباهات مربی گری دلیل دیگری برای ناکامی آسیایی ها عنوان شده است. در این گزارش به اشتباهات زاکه رونی مربی ژاپنی ها در هر سه دیدار مرحله گروهی و اشتباه کارلوس کروش در دیدار سوم مرحله گروهی مقابل بوسنی اشاره شده است.

3- شروع بد

آسیایی ها خیلی بد جام جهانی را شروع کردند. هیچ بهتر از یک شروع خوب نیست.تیمی که در بازی اول خوب باشد اعتماد به نفسش بیشتر می شود

4- فقدان ذهن برنده

تیم های آسیایی نیامده بودند که ببرند. آنها محتاطانه بازی می کردند و پیروزی اولویت آنها نبود.

5- بدشانسی

این عامل هم از دلایل ناکامی آسیایی ها بود. کافی است به این موضوع توجه کنیم که ایران مقابل آرژانتین یک پنالتی مسلم را از دست داد!

6- توسعه فوتبال آسیا

فوتبال آسیا هنوز در حال پیشرفت است بنابراین نمی توان انتظار داشت آنها در جام جهانی مدعی باشند. توسعه فوتبال آسیا همچنان ادامه دارد.

7- دروازه بان های ناآماده

در میان تیم های آسیایی فقط علیرضا حقیقی در حد و اندازه های یک دروازه بان خوب ظاهر شد. بقیه تیم های آسیایی دروازه بان های ناآماده ای با خود به برزیل آورده بودند.

8- نبود گلزن

هیچ کدام از تیم های حاضر در جام جهانی گلزن واقعی نداشتند. هر چهار تیم آسیایی ایران، استرالیا، ژاپن و کره جنوبی آمار گلزنی جالبی از خود بر جای نگذاشتند.

9- گروه های سخت

این را هم می توان به پای بدشانسی گذاشت. تیم های آسیایی در گروه هایی سخت قرار داشتند. شاید لازم باشد برای تیم های آسیایی گروه ها ساده تر باشند.

10- مسائل سیاسی

این عامل نیز در عملکرد تیم های آسیایی دخیل بود. به خصوص برای تیم ملی ایران که با تحریم هم مواجه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
۰
۰
در مورد دروازه بان هم حق رحمتی بود با تیم برود هرچند دیگر استقلالی نیست و بعضی دوستان هم سریعا موضع میگیرند!

نیازمندی ها