وقتی اهالی فوتبال به خورد و خوراک علاقه پیدا می کنند

ورود قلعه نویی به رستوران داری در تهران

مشکلی با زرینچه ندارم و او بزرگ من است

پاشازاده:کار کردن با قلعه نویی افتخار است

مهدی پاشازاده می گوید: درباره همکاری با امیر قلعه نویی در فصل پیش رو هیچ صحبتی با من نشده است.
کد خبر: ۶۷۷۹۶۳
پاشازاده:کار کردن با قلعه نویی افتخار است

به گزارش جام جم ورزشی، پیشکسوت باشگاه استقلال که گفته می شود کاندیدای دستیاری سرمربی استقلال در فصل پیش رو است نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد: من دیشب پس از 25 روز از اتریش به کشور برگشتم و در این مدت از همه تغییر و تحولات و مسایل باشگاهی بی اطلاع بوده ام.
سرمربی فصل پیش تیم شهرداری تبریز در این باره توضیح داد: هیچ صحبتی با من از سوی باشگاه استقلال نشده و این در حوزه اختیارات باشگاه است که گزینه هایی را برای مربیگری مد نظر داشته باشد اما اینکه من هم جزو این نفرات هستم را امروز و از شما می شنوم.
پاشازاده در پاسخ به این پرسش جام جم ورزشی که در صورت رسیدن چنین پیشنهادی چه تصمیمی خواهد گرفت، گفت: فعلا هیچ جوابی نمی توانم به این سوال بدهم چون تازه به ایران رسیده ام و در حال حاضر هم بیمار هستم و در بیمارستان بستری شده ام.
وی در این زمینه که رابطه اش با سرمربی استقلال هنوز هم خوب است یا نه پاسخ داد :شکر خدا من و امیر قلعه نویی رابطه بسیار خوبی با هم داریم و ایشان از پیشکسوتان بزرگ باشگاه استقلال هستند که افتخارات زیادی برای باشگاه مان کسب کرده اند و من هم ارادت خاصی به ایشان دارم. در این مدت هم که من در تبریز مشغول بودم همواره با هم تماس داشتیم و اگر آقای قلعه نویی بنده را به عنوان مربی برای کار در استقلال مدنظر داشته باشد لطف ایشان را نشان می دهد.
از پاشازاده سوال کردیم کار در استقلال خللی در هدایت او در باشگاه شهرداری تبریز ایجاد می کند یا نه که پاسخ داد: فعلا که در حال جمع و جور کردن تیم برای استارت فصل جدید هستم و قصد هم داریم به لیگ بالاتر صعود کنیم اما تا قطعی نشدن این مباحث هیچ تغییری در برنامه هایم در تبریز نمی دهم.
در کنار نام پاشازاده از جواد زرینچه هم به عنوان دستیار دیگر امیر قلعه نویی به گوش می رسد. پیشکسوت دیگر استقلال در این مدت در چند نوبت با پاشازاده در رسانه ها به جدل با هم پرداختند اما مهدی پاشازاده این مسایل را مشکلی برای همکاری با زرینچه در تیم فنی استقلال نمی داند: جواد زرینچه از بزرگان فوتبال ماست و من هم هرگز نه با ایشان و نه با دیگر پیشکسوتان خودم مشکلی نداشته ام. ولی اخلاق من اینگونه است که همیشه رک و راست حرفم را می زنم و در آن مقطع هم که مورد اشاره قرار گرفته باید بگویم این سبک کار رسانه هاست که به درست یا غلط حرف افراد را به شکل دیگری به طرف مقابل منتقل می کنند و این موضوع باعث بروز برخی شبهات برای طرفین می شود. آن مسایل هم موضوع خاصی نبوده و با این اتفاقات ارتباطات خوب ما استقلالی های قدیم که سابقه سال ها بازی در کنار یکدیگر را داریم از بین نمی رود.
پاشازاده در مورد تیم ملی و سفر خودش به اتریش هم حرف زد: متأسفانه شهر کاپن برگ محل حضور تیم ملی با شهری که من در آن مستقر بودم فاصله 350 کیلومتری داشت و این مسأله باعث شد که نتوانم برای تماشای بازی های تیم ملی به اردوی این تیم بروم.
او درباره وضعیت تیم ملی هم صحبت کرد و گفت: اینکه ما در بازی های اخیر گل نمی زنیم برای مان بد است اما با وجود بازیکنان گلزنی مانند قوچان نژاد قطعا در ادامه راه این مشکل از سوی کارلوس کی روش برطرف می شود. ولی اینکه تیم ملی برابر مونته نگرو گل نخورد هم در نوع خود جالب توجه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها