مذاکره با فروزان آغاز شد، گردان هم در راه تیم قلعه نویی است

استقلال دیگر رحمتی را نمی خواهد؟

نظری را از قبل می شناختم

افشارزاده:تیم خوبی می بندیم

مدیرعامل باشگاه استقلال به هواداران استقلال وعده داد که در فصل نقل و انتقالات تمام تلاشش را برای هر چه بهتر بستن تیم خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۶۰۳۴
افشارزاده:تیم خوبی می بندیم

بهرام افشارزاده در گفت و گو با جام جم ورزشی درباره نحوه انتخاب علی نظری جویباری به عنوان قائم مقام باشگاه استقلال گفت: روز گذشته در جلسه ای که با ایشان داشتم این بحث را تمام کردیم و اگر اهالی رسانه کمی به ما مجال بدهند تک تک کارهایمان را بر اساس اولویت های موجود یک به یک انجام خواهیم داد.
وقتی از مدیرعامل استقلال درمورد اینکه چه کسی نظری جویباری را به وی پیشنهاد کرده تا در این پست ابقا شود با کنایه پاسخ داد که: من در همین کشور زندگی می کنم و قبلا هم همین جا بودم و از کسانی که در ورزش فعالیت می کرده و می کنند شناخت دارم و بر اساس همین شناخت هم افراد را انتخاب می کنم.
وی افزود: تا این لحظه فقط تنها ابلاغیه ای که از طرف من صادر شده برای شخص آقای نظری جویباری بوده و سایر دوستانی که روز گذشته با من دیدار داشته و احیانا خبری درباره اینکه بنده به آنها ابلاغیه ای در جهت همکاری داده ام منتشر شده هیچ یک صحت ندارند.
او که دو روز پیش با علی فتح اله زاده دیدار داشت در این باره به جام جم آنلاین توضیح داد که: این ملاقات برای من مفید بود و از ایشان خواستم تا در ادامه هم باز از این دست دیدارها داشته باشیم تا نکاتی که در باشگاه استقلال برای من سوال برانگیز است را با ایشان مطرح کنم و آقای فتح اله زاده هم از این پیشنهاد بنده استقبال کردند.
افشارزاده درباره مشکل مسدود شدن حساب های باشگاه هم گفت: این مشکل را به دست اهل فن آن سپرده ایم و به زودی مشکلات بانکی مان هم برطرف خواهند شد.
وی که روز گذشته از کمپ اختصاصی باشگاه استقلال بازدید کرده بود درباره برداشت کلی اش از این مجموعه نیمه تمام به این نکته اشاره کرد که: کمپ استقلال شرایط خوبی نداشت و باید در ادامه کارهایمان با رسیدگی کامل به آن، این مکان مناسب برای برگزاری تمرینات تیم را به شکل مطلوبی تجهیز کنیم.
وقتی از افشارزاده سوال کردیم که آیا به نظرش مسوولان قبلی در آن مجموعه با سرهم بندی کردن کارها کمپ را افتتاح کرده اند، این مطلب را تأیید نکرد: خیر! اینطور نیست و دوستان تلاش شان را کرده اند اما این کمپ هنوز برای رسیدن به استانداردهای لازم کار دارد که در دستور کار قرار داده ایم تا آن را تکمیل کنیم.
او درباره دل نگرانی های هواداران استقلال درباره فصل نقل و انتقالات هم حرف زد: هواداران استقلال نگران نباشند ما این کار را به آقای قلعه نویی سپرده ایم و ایشان هم به خوبی در این زمینه به کار مسلط هستند.
مدیرعامل استقلال به هواداران استقلال تضمینی نداد و گفت: ما تمام سعی مان را برای هرچه بهتر حاضر شدن استقلال در لیگ چهاردهم خواهیم کرد و طرفداران تیم استقلال نگران این مسأله نباشند و به ما اعتماد کنند.
او از شکل ارتباطش با امیر قلعه نویی هم به این نکته اشاره کرد که: ما در همه مسایل با هم هماهنگ هستیم و قرار شده لیست نفرات مدنظرشان را بر اساس اولویت به بنده بدهند که به محض ارائه این لیست کار ما آغاز می شود.

محمدرضا مدنی/ جام جم ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
جام جم این چه سوال انحرافی است كه مسئولان قبلی كم كاری كردن یا سر هم بندی برای افتتاح؟ حاجی از صفر شروع كرده این كارها هم ذره ای از محبوبیت حاجی كم نمیكند خیالت راحت حاج فتل سرور .............................

نیازمندی ها