آنگولا ماکت خوبی برای نیجریه است

حیدری: در ایران فقط برای استقلال بازی می کنم

تشکر از کروش به دلیل اقدام های اساسی

علی پروین به تیم ملی دعوت شد

نام علی پروین در کنار نام‌هایی چون رحمان احمدی، سید جلال حسینی، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه...
کد خبر: ۶۷۴۳۴۰
علی پروین به تیم ملی دعوت شد
نمی‌دانم مگر همیشه باید در مقالات انتقاد کرد؟ ما فقط آمده ایم به خاطر این روزگار خوشِ فوتبال از همه مسئولان تشکر کنیم.
بدیهی است اول از همه باید از مسئولان محترم فدراسیون فوتبال که شب و روز در حال تلاش و برنامه ریزی هستند تا تدارک خوبی برای تیم ملی ببینند تشکر کرد. ما از همین جا به تمام عزیزان فدراسیون نشین خسته نباشید عرض می‌کنیم واقعا باید از این همه درایت، که باعث شده‌است تمام مشکلات به وجود نیامده، حل شوند تشکر کرد.
نفر بعدی آقای کروش است که اصلا ما را شرمنده اخلاق ورزشی خود کرده. مثلا اگر بخواهیم چند نمونه مثال بزنیم باید از این خدمات تشکر کنیم که با 10-12 بازیکن اردو تشکیل دادند و با بهترین تیم های افریقای جنوبی(قهرمان لیگ دسته‌سوم این کشور) بازی تدارکاتی انجام دادند. حریفان تدارکاتی آنقدر خوب بودند که اگر با تیم نونهال هم وارد زمین می شدیم باز هم کم نمی‌آوردیم تازه اینطور یک پشتوانه سازی اساسی هم برای تیم ملی امید انجام می دادیم.
نکته قابل تشکر بعدی، خط زدن اسم هایی تکراری مثل، عقیلی، رحمتی، کریمی،صادقیان (البته اگر بود به خوبی می توانست جای خالی حسین کعبی را پر کند! آن‌وقت مسی باید خود را برای یک پس گردنی یا چَک محکم آماده می کرد) و... است. البته حیف زمزمه هایی که مبنی بر خط زدن بازیکنان تیم سپاهان به بار ننشست. با این حساب اگر همینطور پیش برویم باید تجدید نظر اساسی در ترکیب تیم ملی شاهد باشیم. این موضوع توجه به کیفیت بازیکنان امروزی باعث قدرت تیم ملی هم می‌شود. به پیشنهاد بنده حقیر که کیروش می‌تواند افرادی امثال پروین، استاد اسدی، استیلی، دایی، حسن روشن و... را دعوت کند. چه ترکیب جالبی می شود رحمان احمدی، سید جلال حسینی، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، تیموریان، علی پروین، خداداد عزیزی، حمید استیلی، جواد نکونام،علی دایی و اشکان دژاگه!
اصلا بهترین ترکیب جهان همین است، تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه که به لطف قد و بالای دلربای علی دایی و تکنیک بالای علی پروین، اگر آرژانتین را نبریم ولی حداقل می توانیم روی مساوی حساب باز کنیم تازه اگر مرحوم ناصر خان حجازی هم زنده بود که دیگه قطعا می رفتیم فینال چون حداقل خیالمان از بابت دروازه راحت بود ولی حیف که زود از دستشون دادیم چون با این دروازه بان های حال حاضر فکر نمی کنم که...
با همه این حرف‌ها به نظرم بهترین راهکار این است که انقدر خودمان را اذیت نکنیم و درگیر مسائل فنی نشویم. به نظرم اگر می‌خواهیم که نتیجه خوبی بگیریم یک روش که البته همیشه هم جواب داده را می شود استفاده کرد و آن بهره بردن از تیم مذاکره کننده مان است و این بندگاه خاص خدا را بفرستیم برزیل، خدا را چه دیدی شاید در مذاکرات، آرژانتین را هم بردیم و بازی را برد-برد به پایان رساندیم برای اینکه آقای ظریف و عراقچی، تخت روانچی و... دست تنها نباشند دو، سه نفر از افراد خبره در عرصه فوتبال هم همراه شان می فرستیم مثلا افرادی همچون پروین، دایی،حسین کعبی(شاید یه دعوایی، بزن بزنی چیزی شد) و... .
در پایان باید تشکر ویژه‌ای کنیم از شرکت البسه تیم ملی که حداقل باعث شد بازیکنان تیم ملی کمی تنبلی را کنار بگذارند و دست به تشت بشوند و لباس های خودشان را بعد از هر بازی بشورند. این کار موجبات دعای خیر همسران بازیکنان نیز برای تیم ملی خواهد شد چراکه بالاخره یک خورده از سختی کار همسرانشان مطلع بشوند و شاید قدر آنها را بهتر بدانند. اصلا خبرها حاکی از آن است که همسران بازیکنان در حمایت از این حرکت تقدیر ویژه ای از شرکت آل اشپورت به عمل آوردند.
یا اینکه اصلا چه معنی دارد که بازیکنان بعد از بازی پیراهن هایشان را با هم تعویض می کنند البته این قضیه سبب خیر هم شد که اگر بنا بر تعویض لباس ها بود احتمالا بعد از بازی با آرژانتین حتی تدارکات تیم هم دنبال مسی می دوید تا لباسش را با او عوض کند چه برسد به بازیکنان که فکر کنم خون و خونریزی به پا می کردند.
القصه اینکه با وضع و اوضاع این روزهای تیم ملی شاید فرستادن تیم مذاکره کننده به برزیل هم نتواند باعث شود ما 60 گل نخوریم خدا رحم کند!(طنز/ خبرگزاری دانشجو)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها