یکی از اقدامات آرش برهانی در روزهای استراحت دیدن فوتبال خارجی است.
کد خبر: ۶۷۴۲۸۶
کارهای عجیب برهانی در روزهای تعطیل

بازیکنان استقلال در فصلی که گذشت فرصت سر خاراندن نداشتند. فشردگی بازی‌های استقلال سبب شد تا آبی‌پوشان فرصت استراحت کمی داشته باشند و نتوانند به کارهای جانبی خود بپردازند.
اما حالا که فصل به پایان رسیده، بازیکنان استقلال فرصت خوبی دارند تا علاوه بر استراحت به کارهایی بپردازند که مدت ها دنبال آن بودند ولی به علت مشغله کاری نمی‌توانستند آنها را انجام بدهند.
آرش برهانی یکی از بازیکنان استقلال است که علاقه ویژه‌ای به مفید سپری کردن روزهای استراحت خود دارد.


دیدن فوتبال خارجی

یکی از اقدامات آرش برهانی در روزهای استراحت دیدن فوتبال خارجی است. برهانی را باید یکی از بازیکن‌هایی دانست که علاقه ویژه‌ای به فوتبال اسپانیا و ایتالیا دارد و می شود گفت اکثر رقابت‌های مهم در لیگ این کشورها را تماشا می‌کند.

البته آرش فقط به دیدن فیلم‌ها اکتفا نمی‌کند و نکات لازم را نیز یادداشت می‌کند. دفترچه ای که برهانی نکات موردنظر را در آنها می‌نویسد میان بازیکنان استقلال خیلی معروف است به شکلی که حنیف عمران‌زاده همیشه به عنوان شوخی خطاب به برهانی می‌گوید که اگر این کتاب نباشد، تو هم دیگر نمی‌توانی گل بزنی.


پیاده روی تفریح همیشگی

آنهایی که علاقه‌مند به دیدن آرش برهانی هستند، می‌توانند شب‌ها او را در حال پیاده روی درمحل زندگی‌اش مشاهده کنند. این تفریح برهانی همیشه مشکلات زیادی برای او ایجاد می‌کند و هجوم هواداران سبب می‌شود از قصد و نیت اصلی خود برای بیرون آمدن از منزل فاصله بگیرد.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که آرش با رفتاری خوب و با حوصله با هواداران در مورد شرایط خود، استقلال و فوتبال ایران گفتگو می‌کند.


نشستن پای ساز سیاوش!

آرش در تهران با برادر خود سیاوش زندگی می‌کند. البته معروفیت و محبوبیت سیاوش هم کمتر از برادر کوچکتر او یعنی آرش نیست. برادر برهانی یکی از نوازنده‌های مطرح کشور است که با خواننده‌های نام آشنای زیادی از جمله بابک جهانبخش همکاری زیادی دارد.

همین امر سبب شده تا آرش برای کسب آرامش برخی از شب‌ها که برادرش از کار روزانه فارغ شده از او بخواهد تا برای او نیز بنوازد. نشستن پای ساز سیاوش از علاقه‌مندی‌های مهاجم استقلال است و برادر آرش می‌داند که هر وقت مهاجم آبی‌پوشان دلگیر است و اوضاع و احوال روحی خوبی ندارد چطور او را سرشوق بیاورد و این کار را با نواختن ساز انجام می‌دهد.


مهمانی دادن با غذای بیرون!

آرش برهانی به دوستان و همبازیان خود ارتباط بسیار نزدیکی دارد به شکلی که هر چند وقت یک بار منزل او محلی می‌شود برای پذیرایی از دوستان خود البته به همراه خانواده‌های آنها.

اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که برهانی زیاد آشپزی بلد نیست و با غذای بیرون از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.


تمرین در روزهای شنبه و چهارشنبه

طی چند وقت اخیر برهانی تمرینات منظمی را هم پیگیری می‌کند. او روزهای شنبه و چهارشنبه را برای آماده نگه داشتن خود در دستور کار قرار می‌دهد و به گفته خودش از روز شنبه تمرینات را هر روز انجام می‌دهد تا کمی از استراحت بکاهد و به آماده‌سازی خود بپردازد.


رفتن به سینما

رفتن به سینما هم از علاقه‌مندی‌های ویژه برهانی در زمان استراحت است. او علاقه زیادی به سینمای داخلی دارد و هر وقت شرایط را مناسب ببیند از رفتن به سینما غافل نخواهد شد. آخرین فیلمی که برهانی تماشا کرد "طبقه حساس" بود. فیلمی که رضا عطاران در آن هنرنمایی می‌کند. عطاران یکی از محبوب‌ترین بازیگران برهانی است.(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها