دراگان اسکوکیچ سرمربی موفق تیم ملوان در فصل سیزدهم ، حالا مشتریان زیادی در لیگ فوتبال ایران دارد . مربی خوش فکری که گرچه پول زیادی از ملوانان نگرفت ، اما با این تیم بهترین نتایج را گرفت .
کد خبر: ۶۷۰۵۷۴
اسکوکیچ : فارسی بلد نیستم ، اما گیلکی می گویم" تی جانا قربان "

به گزارش جام جم ورزشی ، این مربی کروات و طرفدار دو آتیشه رئال مادرید ، در گفت و گو با روزنامه خبر ورزشی ، از فوتبال ایران ، جام جهانی برزیل و آینده فوتبالی اش گفته است که در ذیل بخش های از صحبت های او را مرور می کنیم .
**من چند پیشنهاد از ایران دارم و چند باشگاه هم از خارج خواهان حضورم هستند ، اما بعد از اینکه به کشورم برگشتم راجع به آنها فکر و تصمیم گیری می کنم .
**بازیکنان آرژانتین در خط جلوی این تیم فوق العاده هستند و در یک لحظه قادرند شرایط دفاعی تیم ایران را به هم بریزند . به همین دلیل شما باید با ترکیبی دفاعی مقابل این تیم بازی کنید و چشم به ضد حمله داشته باشید . اما پیوستگی در تیم آرژانتین نیست و تیم ایران می تواند از این نقطه ضعف بزرگ آرژانتین استفاده لازم را ببرد .
**بان فارسی خیلی سخت است . البته شاید بخاطر اینکه در انزلی خیلی کار داشتم نرسیدم فارسی یاد بگیرم اما یک جمله گیلکی را خوب یاد گرفتم مثل "تی جانا قربان "
**فرکی ، قلعه نویی ، گل محمدی و کرانچار به نظرم مربیان خوبی در لیگ سیزدهم بودند و در بین آنها فرکی را از همه موفق تر می دانم . چون تیمش را قهرمان لیگ کرد و آن را به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا رساند .
**به نظرم فرکی و یک مربی ایرانی که شناخت خوبی از فوتبال ایران داشته باشند می توانند در فوتبال ایران به بهترین شکل در تیم ملی کار کنند .
**اسپانیا ، آلمان ،برزیل و هلند شانس های قهرمانی در جام جهانی 2014 هستند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها