یس سازمان امور مالیاتی گفت: بیش از 200 ورزشکار دارای بدهی مالیاتی هستند که پرونده آن ها در جریان است.
کد خبر: ۶۷۰۵۵۳
بیش از 200 ورزشکار و مربی ممنوع الخروج شده‌اند

علی عسکری صبح امروز در نشست خبریوی با اشاره به این‌که لیست ورزشکاران بدهکار استخراج شده است و به فدراسیون‌ و باشگاه‌ها اعلام شده است، گفت: مشکل موجود درباره بدهی ورزشکاران این است که باشگاه‌ها متعهد می‌شدند که مالیات را پرداخت کنند اما برخی به وعده خود عمل نکردند و این درحالی است که از نظر سازمان مالیاتی مودی،‌ ورزشکار است.

رییس سازمان امور مالیاتی با اشاره به این‌که تعداد زیادی از اواخر سال گذشته تاکنون نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام کرده‌اند افزود: تعدادی از ورزشکاران ممنوع الخروج شده‌اند که در برخی موارد دستور رفع ممنوع الخروجی را داده‌ایم تا هنگام بازگشت از سفر بدهی خود را پرداخت کنند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر این‌که ورزشکاران ناتوان نیستند و توانایی پرداخت بدهی مالیاتی خود را دارند گفت: بیش از 200 نفر از ورزشکاران شامل ورزشکاران داخلی و خارجی و مربیان داخلی و خارجی به نظام مالیاتی بدهکار هستند که همگی فوتبالیست نیستند.

وی با اشاره به این‌که پرونده 30 الی 40 نفر تعیین تکلیف شده و مابقی در مسیر اجرا است، افزود: برخی ورزشکاران با باشگاه‌ها اختلاف دارند و درحال هماهنگی هستند.

عسکری افزود: هر ورزشکاری که بدهی داشته باشد و پرونده‌اش به وصول اجرا برود و در زمان اخطار اقدام به پرداخت مالیات نکند ممنوع الخروج می‌شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها