مایلی کهن: پروین خودش باعث شد که نباشد

لات های قدیم هم مثل دایی حرف نمی زدند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از سرمربی سرخپوشان گفت: «چطوری شده که یک عده الان به ۵۰ میلیارد می‌گویند پول خرد؟!»
کد خبر: ۶۶۷۹۵۹
لات های قدیم هم مثل دایی حرف نمی زدند

اعضای جدید هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند تا شاهد روی کار آمدن مدیرانی جدید و کنار رفتن مردانی همچون علی پروین باشیم. پس از اعلام اسامی هیأت مدیره جدید با محمد مایلی‌کهن تماس گرفتیم تا نظرات او را در رابطه با این تحولات جویا شویم و اوضاع سرخپوشان را به چالش بکشیم.

* ترکیب جدید هیأت مدیره پرسپولیس معرفی شد. در میان آنها دکتر زادمهر و حمید استیلی فوتبالی‌اند. نظر شما در مورد این ترکیب چیست؟

- شناختی از این آقایان ندارم.

* این انتقاد مطرح است که ورزشی نیستند.

- خب مگر هیأت‌مدیره‌های قبلی ورزشی بودند؟!

* بحث علی پروین هم مطرح است. شخصیت آقایان زادمهر و استیلی محترم اما اگر قرار بود این نفرات به عنوان اعضای فنی هیأت مدیره انتخاب شوند، خود پروین اگر می‌ماند که بهتر بود.

- آقای پروین در واقع شناسنامه پرسپولیس است و احترامش همواره واجب اما شاید به نوعی رفتار خودش باعث شد که نباشد. شما یا به گروهی معتقد هستی یا نیستی. اگر نیستی از همان ابتدای کار نباید با آنها کار کنی. نمی‌شود که به کار آن گروه معتقد نباشی اما آنها به عنوان مافوق با شما کار کنند.

* در روزهایی که امیررضا خادم از سوی بعضی پرسپولیسی‌ها آماج حملات بود، شما حامی او بودید. الان برآیند انتخابات اخیر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- من از آمار افراد تمجید و حمایت می‌کنم و صرفاً شخص خاصی مدنظرم نیست. امیر خادم خودش قهرمان جهان و مدال‌دار المپیکی است. پدر و برادر محترم‌شان هم جزو بزرگان کشتی هستند. تازه خودش تحصیلکرده هم هست. او خیلی جنبه‌های مثبت دارد و در روزهایی که هجمه‌های زیادی علیه‌اش می‌شد، به معنای واقعی کلمه خویشتندار بود. شما یا یک مجموعه را قبول داری و می‌مانی و یا قبول نداری و می‌روی اما حق نداری توهین کنی. مرتب می‌گویند کجای دنیا این کار را می‌کنند و آن کار را می‌کنند. همه‌چیز باید با حساب و کتاب باشد. اگر قرار است پول خوب هم بگیرند، آن هم باید با حساب و کتاب باشد.

* این روزها بحث افشای فایل صوتی جلسات برگزار شده در وزارت ورزش خیلی خبرساز شده است.

- خب مگر چه اشکالی دارد؟ چرا باید طوری رفتار کنیم که نگران پخش گفته‌های‌مان باشیم؟ البته الان طوری شده که آقایان حتی ضبط شده‌ها را هم انکار می‌کنند. واقعاً خنده‌دار است. آقایان مرتب حرف از احترام به بزرگتر و حفظ حرمت‌ها می‌زنند اما با وجودی که ادعای تحصیلات عالیه دارند، موقع حرف زدن، طوری صحبت می‌کنند که حتی لات‌های قدیم هم این‌طوری حرف نمی‌زدند. در همان جلسه آن آقا بلند شد تا علی پروین را بزند اما امیررضا خادم مانع شد. آقا وقیح‌ترین حرف‌ها را زده، آن‌وقت از این ناراحت است که چرا پخش شده است. این چه احترام گذاشتن به بزرگتر‌ است که می‌خواست با آقای پروین درگیر شود؟ این چه احترامی است که جلوی جمع به پیشکسوت خودش حمله کرده و انواع و اقسام حرف‌ها را زده است؟ مگر قرار است شما به زمین و زمان توهین کنی؟ تا حرف هم که می‌شود، می‌گویند مردم نگران هستند. نه آقا جان! مردم کجا نگرانند؟ آنهایی که با پول این مردم رفتند و کیف کردند، نگرانند. یک آدم بی‌اطلاع از چم و خم ورزش آمده و با شما قرارداد 3 ساله بسته که هر سال هم افزایش پیدا می‌کند. تازه همه اینها، آن چیزی است که "رو" است و... الان هم هیچ صحبتی نمی‌کند تا اگر برکنار شد، برود و پولش را بگیرد. تازه می‌گویند همه اینها به خاطر مردم است. اعتصاب می‌کردند و می‌گفتند به خاطر مردم است. می‌گفتند به خاطر مردم داخل زمین نمی‌رویم. نه آقاجان! به خاطر ترس از مردم می‌رفتند داخل زمین.

* بعد از حمایت 153 نماینده مجلس از شفاف‌سازی قراردادهای فوتبالی، عده‌ای از فوتبالی‌ها از آن انتقاد کردند.

- بعضی از آقایان گفته‌اند قراردادهای نفتی هم باید شفاف‌سازی شود. نمی‌دانم، مگر این آقایان جزو کمپانی‌های بزرگ نفتی هستند که چنین ادعا و درخواستی دارند؟ تازه همیشه هم طلبکار هستند و بعد از انتشار قراردادها می‌گویند دیدید ما قرارداد 5 میلیاردی نداریم! البته از همین حالا یک‌سری بازیکنان و حتی مربیان مدعی دریافت پیشنهادات خارجی هستند. در این میان عده‌ای بلدند چطوری پول خرج کنند و کجا خرج کنند تا سود ببرند. البته ما یک قانون داریم به نام "از کجا آورده‌ای" که اگر آن اجرا شود، آنگاه تکلیف خیلی‌ها مشخص می‌شود. چطوری شده که یک عده الان به 50 میلیارد می‌گویند پول خرد؟! تازه در زمستان بحث عدم توانایی خرید آجیل شب عید و نداشتن بخاری در رختکن را هم مطرح می‌کردند. کلی هم مدعی داریم؛ دکتر، مهندس، پروفسور داوری و ... کاری کرده‌اند که امثال ترکی و مظفری‌زاده دیگر قضاوت نمی‌کنند. الان هم شنیده‌ام که به اهدای کارت هدیه توسط وزارت ورزش گیر داده‌اند. خب خودشان که 3، 4 نفر آدم همیشه همراهشان است که پرسپولیس خرجشان را می‌دهد...(خبرورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
كاظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
این آقا تا كی می خواد درباره علی دایی اینجوری حرف بزنه؟ همین امروز سایت شما درباره این نوشته كه علی دایی داره بازیكن قرن میشه اونوقت این آقا میاد به اسطوره فوتبال یه قاره اینجوری توهین میكنه. اگه علی دایی مثل یه لات حرف می زنه این هم مثل یه آدم جاهل عقب افتاده حرف می زنه. خوشم میاد علی دایی بیشتر وقتا جواب این عقده ای رو نمی ده. از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشیست. جواب ممد مایلی هم خاموشیست. هر چند خودش نمی دونم چرا هیچ وقت خاموش نمیشه و دهنش همیشه بازه و به این و اون فحش می ده.
جام جمی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
جام جم سلام.من حدود پنج سال هست كه هر روز تو سایت شما میام امكان نداره یك روز این كار رانكنم.بنابراین من نسبت به شما حقی دارم. خواهش میكنم از این به بعد هیچ مصاحبه ای از این آقا نگذارید واقعا كلاس روزنامه و خبر رسانی را به شدت پایین میاره.امثال شما كه میرید سراغ این اقا این یارو هم میدان میبینه و اینگونه اراجیف به هم میبافه.خواهشا این آقای حرف مفت زن را فراموش كنید.با سپاس
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
من تازه تازه خبرها رو از این سایت دنبال میكردم. ولی با این مصاحبه دیگه دنبال نمیكنم.چون با كسی مصاحبه كردین كه صاحب نظر نیست فقط دنبال حاشیه سازی هست. شما هم دنبال حاشیه سازی هستین
پول پرست شناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
دورود بی پایان به محمد مایلی كهن یگانه مردپاك فوتبال ایران تاسف از اینكه دوستانی كه بدون شناخت از مایلی كهن اینچنین ناجوانمردانه مثل دایی پول پرست و آقا قلدوره بر او می تازند تاسف كه جوانند شناخت از افراد پول پرست و در مقابل انسانهایی پاك و صادق و جسور و تنها همچون مایلی شناخت ندارند . من با تمام مصاحبه های دیروز و امروز مایلی كهن كاملا موافقم
دوستی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
مایلی كهن انسانی پاك و البته آدم شناس بخصوص كسی كه با پلشتیها می ستیزد حال منشوری می خواهد باشد همچون گروهبان قند علی و سایر مربیان منشوری و كسی كه پول پرستی و قلدور بازی و به همه تاختن را پیشه خود كرده و به هیچ كس هم رحم نمی كند حتی دوست و رفیق و معلم اش و مربی اش و مدیر عاملش و هم بازی حتی وزیر و وكیل تفاوتی نمیكند كه حبیب كاشانی باشد و رویانیان یا پروین كریمی و انصایفر یاهاشمیان و یا یحیی گل محمدی و هادی نوروزی و حتی استیلی و كریم باقری و مازیار ناظمی حتی دربان و نگهبان در فشی فر كه كتك می خورد ووووو مازیار ناظمی ووووو این دایی آن ایی نیست كه همه ایران دوستش می داشتن این دایی با مردم بسیار فاصله پیدا كرده باید به مایلی كهن سالم و پاك احسن گفت این مرد باشرف و شجاع
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
بازم كه پیداتون شد آقای مایلی... راستی نتونستین آقای خادم رو تو نمایشگاه كتاب و ... ببینین تا برای شما هم جایی كاری پیدا شه... راستی یادم رفت محض اطلاعتون بگم فولادی كه شما بردین دسته یك، امسال با حسین آقا قهرمان لیگ برتر شد!
ب
Ireland
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
آقای مایلی كهن عزیز مطمئن باش خودت اگه جای دائی بودی خدارو بندگی نمیكردی .خدا خودش بهتر میدونه كه به كی بده به كی نده .متاسفانه اكثر ما ایرانیها این اخلاق بد رو داریم تا كسی به جائی میرسه سركوبش میكنیم.
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
ممد مایلی تو فوتبال ایران تكه. برای جلب توجه هر كاری لازم باشه می كنه. لات تر از خود ممد مایلی تو فوتبال ایران كه نه تو دنیا پیدا نمیشه. راستی ممد بدو برو مصلی ، نمایشگاه كتاب شروع شد.
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
آقای مایلی كهن چرا شما فقط در مورد افراد مختلف صحبت می كنید و نظر می دهید ؟ فكر می كنم بیشتر از 90 درصد مصاحبه های شما حالت انتقاد از افراد را داشته و از روی غرض ورزی و حسادت صورت می گیرد .
به نظر من شما میبایست در فرصتهایی كه در تیمهای مختلف به شما داده شده و كارنامه فنی قابل دفاعی از خود به جا نگذاشتیده اید به دنبال اشتباهات خود باشید نه اینكه با توهین به این و آن چشم به جایگاه آفراد مختلف منجمله دایی داشته و با كینه ورزی و دشمنی و حسادت در مورد افراد نظر بدهید .
این راه درست به دست آوردن تیم و مربیگری در آن نیست و كارنامه موفق در مربیگری می خواهد . شما راه را اشتباه می روید آقای محترم ...
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
اقای مایلی كهن حسادت كار خوبی نیست تو بایدبه این مرد دلاور آذربایجان ایرانی افتخار كنی
علی دایی افتخار ایران و آسیاست . حسود نباش فوتبال وقف مراد شما نبود چرا هرس میخوری علی دایی شبانه روز زحمت كشیده عرق ریخته و خون دل خورده تا شده علی دایی محبوب ایران ..به همین خاطر كه 50میلیارد برایش پول خورده بخدا حقشه .

علی دایی سفیر یونیسف، بازیكن سابق باشگاه‌های تاكسیرانی تهران، بانك تجارت، پرسپولیس، السد قطر، آرمینیا بیله فلد، بایرن مونیخ، هرتابرلین، الشباب امارات، صبا باتری، سایپا البرز و سرمربی كنونی تیم پرسپولیس تهران است. وی ۱۰۹ گل ملی در كارنامهٔ خود دارد و با فاصلهٔ زیادی بهترین گلزن بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال جهان است. دایی سابقه عضویت در كمیته فوتبال فیفا را دارد.[۱]

دایی در سال ۱۳۸۳ از رئیس‌جمهور محمد خاتمی «نشان افتخار شجاعت» دریافت كرد.[۲] همچنین وی دارنده نشان بین‌المللی صلح از موسسه بین‌المللی صلح می‌باشد.[۳]
غلام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
اقای مایلی كهن درست حرف بزن احترام خودتو نگه دار ... لات خودتی بی ادب حسود . حسود از حسادت داره میتركه تورا می شناس كه بهت تیم نمیدن .............حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسود

من از طرف خودم و جامعه ورزشی به شما میگویم احترام خودتو نگه داره و با ادب و محترمانه صحبت كن میخوام بگم حرفی كه زدی ( خودتی ) بی ادب لات از هیكلت میریزه
صابر قدرت
United States
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
اقای مایلی كهن همه دایی رو از ته دل دوست دارن تا ابد حالا هی مصاحبه كن

نیازمندی ها