کد خبر: ۶۵۹۹۸۳
مهرداد پولادی: پروین فقط اسمش مدیرعامل است

بازیکن تیم پرسپولیس معتقد است مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید پاسخگوی نتایج این تیم باشند.

مهرداد پولادی اظهار کرد: سال 88 با غیرت بودیم، اما در دو دقیقه‌ این بازی "بی‌غیرت" شدیم. کسانی هستند که دوست نداشتند ما قهرمان شویم.

وی همچنین در مورد پولی که قرار بود از سوی وزارت ورزش و جوانان به پرسپولیس پرداخت شود، گفت: دو میلیارد تومان قرار بود به پرسپولیس پرداخت شود که فکر می‌کنم با این پول تنها می‌شد پنج درصد از مبلغ قراردادها را پرداخت کنند. خیلی‌ها روی این پول حساب کرده بودند. وقتی قرار نیست که پولی پرداخت شود چرا به ما دروغ می‌گویند؟ چرا به ما وعده و عید می‌دهند؟

وی افزود: آقای رویانیان را کنار گذاشتند و علی پروین را بر سر کار آوردند، در صورتی که وی فقط اسمش مدیرعامل است. به شمال می‌رود و وقتی بر می‌گردد از وزارت ورزش و جوانان پول طلب می‌کند و آقایان هم پولی را پرداخت نمی‌کنند!

پولادی اضافه کرد: اعضای هیات مدیره هم کت و شلوار می پوشند و جلسه می‌گذراند و بعد از یک خوش و بش جلسه را ترک می‌کنند . حالا انتظاری دارید نتیجه‌ بگیریم؟

وی خاطر نشان کرد: قرار بود پرسپولیس سال 92 خصوصی کنند، چرا که این کار صورت نگرفت، چرا همه را سر کار می‌گذارند؟ مسئولان باید پاسخگوی نتایج پرسپولیس باشند./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها