نمازی با تیم ملی و کی‌روش شناخته شد

کفاشیان: ماتیوس کی هست؟!

کد خبر: ۶۵۲۳۶۶
کفاشیان: ماتیوس کی هست؟!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امید نمازی با حضور در تیم ملی ایران و همکاری با کی‌روش شناخته شد.


علی کفاشیان در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران در مورد بازی با کویت گفت: مقابل کویت که تیم آسانی نبود خوب بازی کردیم. ما همیشه مقابل کویت مشکل داشتیم اما بازیکنان ما بدون استرس بودند و مصمم بازی کردند و به پیروزی رسیدند.

کفاشیان در مورد دیدار با گینه گفت: گینه از تیم‌های خوب است که هدف اصلی کادر فنی و کی‌روش را تامین می‌کند. کی‌روش از ما خواسته بود با یک تیم آفریقایی بازی کنیم که شبیه به نیجریه باشد. امیدوارم بازیکنان ما در آزمون فردا خودشان را خوب نشان دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 به فدراسیون کنایه زد و گفت: ژاپن با هلند و اسپانیا بازی می‌کند و ما با گینه، گفت:‌این صحبت‌ها فریب رسانه‌ای است. ما با برزیل و روسیه هم بازی کردیم. اما کادر فنی ما می‌خواهد با تیم‌هایی بازی کند که اهدافش را تامین کند. ضمن اینکه آن فدراسیون‌ها پول فراوان دارند و با برگزاری چنین مسابقاتی درآمدشان هم بیشتر می‌شود. اما ما چنین پول‌هایی نداریم که خرج کنیم ضمن اینکه از نظر فنی هم چنین نیاز نداریم. کی‌روش تا کنون یک بار هم از ما نخواسته است که با تیم‌هایی قدرتمند مثل برزیل و اسپانیا بازی کنیم. او همواره نام 5-6 تیم را به ما گفته و ما با همه آنها ارتباط برقرار کردیم و تلاش کرده‌ایم تا با یکی از آنها بازی برگزار کنیم. کی‌روش اعتقاد دارد که باید در جام جهانی حضوری خوب داشته باشیم.

کفاشیان در مورد استعفای نمازی و جدایی این مربی از تیم ملی گفت: چند بار هم گفته‌ام سه سال پیش کی‌روش ایشان را دعوت کرد تا در تیم ملی ایران کار کند و در این سه سال نمازی یک بار هم پیش من نیامد و بگوید که مشکلی دارد. فقط از طریق ایمیل استعفایش را اعلام کرد و رفت و ما هم از طریق ایمیل گفتیم با استعفایش مخالف هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی‌روش او را با تدارکات تیم ملی مقایسه کرده است، گفت: من بالاترین مرجع فدراسیون فوتبال هستم. نمازی یک بار هم پیش من نیامد که بگوید مشکلی دارم نمازی با حضور در تیم ملی وکنار کی‌روش نمازی شد و شناخته شد. پیش از آن کسی نمازی را نمی‌شناخت. او حتی 20 روز پیش نامه‌ای به من نوشت و گفت اگر ممکن است یک ماه از حقوقم را بدهید. نامه‌اش هم موجود است حتما می‌خواست برود که چنین نامه‌ای نوشته است. گاهی اوقات ممکن است انسان مشکل داشته باشد و ما می‌توانیم این مشکل را پیگیری کنیم.

وی در مورد اینکه کی‌روش خواهان پیگیری کمیته حقوقی برای قرارداد نمازی شده است، گفت: به هر حال ما این مسئله را پیگیری می‌کنیم. اگر ما می‌خواستیم قبل از جام جهانی او را کنار بگذاریم او از ما خسارت می‌گرفت. بنابراین اکنون این حقوق فدراسیون است که باید پیگیری شود. من نمازی را دوست دارم و برایش احترام قائلم اما باید به اصول‌مان پایبند باشیم. نمی‌شود که مربی همین طوری تیم را ول کند و برود واستعفا بدهد. این روش درستی نیست.

کفاشیان در مورد اینکه ظاهرا باشگاه‌های خارجی برای اینکه ملی‌پوشان را در اختیار بگذارند، خواستار پول شد گفت: ما به این فدراسیون‌ها نامه نوشتیم که البته پاسخی ندادند و وقت هم تعیین کردیم تا به اتفاق کی‌روش به این کشورها برویم اما تا حالا درخواست پول نکرده‌اند. از آن کشورها می‌خواهیم که با ما همکاری کنند. به هر حال ما نماینده آسیا هستیم و آنها هم در آسیا حضور دارند و باید موقعیت‌مان رادرک کنند. با رؤسای فدراسیون‌های آنها صحبت می‌کنیم. باشگاه‌ها هم حق دارند که بابت پولی که داده‌اند از بازیکنشان استفاده کنند. هفته آینده این مسئله مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: ما هم باید به حرف‌هایی که می‌زنیم پایبند باشیم. اینکه نکونام پیشنهاد 5 میلیاردی دارد و به او بگوییم که این پول را نگیر و در ایران بمان و او هم قبول کند و بعد نتوانیم همان پولی را که گفته‌ایم را هم به او بدهیم. جباری، نکونام و جباری به همین دلیل رفتند. ما باید آنها را حمایت می‌کردیم تا می‌ماندند.

وی در مورد ملی‌پوشانی که در لیگ قهرمانان آسیا با باشگاه‌های ایرانی قرار دارند، گفت: آنها را یک کاری می‌کنیم.

وی در مورد اینکه گفته شده جای کفاشیان و کی‌روش عوض شده و بحث زیرساخت‌ها هنوز مشکل دارد و بعید است کی‌روش بعد از جام جهانی بماند، گفت: کی‌روش هم اکنون هم پیشنهادات بهتری دارد. اما با علاقمندی مانده است و کار می‌کند. بنابراین مبلغی را که می‌خواهد را باید به او بدهیم. 6 سال است که زمین کمپ را ترمیم نکرده‌ایم. یک و نیم تا دو میلیارد برای این مسئله باید هزینه کنیم. باید مرکز بدنسازی را درست کنیم. شرایط را برای بدنسازی آماده کنیم. در 4 سال گذشته هیچ اتفاقی نیفتاده. من چطور می‌توانم قول بدهم ظرف چند ماه این را درست کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: اگر دست من باز بود به این دو باشگاه کمک می‌کردم. حالا ببینیم در روند خصوصی‌سازی چه اتفاقی می‌افتد اگر خوب بود شاید ما هم خصوصی شدیم. این دو باشگاه تنور فوتبال ما را گرم می‌کنند. همه باشگا‌ه‌ها به جایی متصل هستند. نمی‌شود که باشگاه روی هوا باشد. آقایان این را بنویسید. درآمدهای این دو باشگاه فقط 30 تا 35 درصد از هزینه‌های این دو باشگاه را تامین می‌کند. آنها که من من می‌کنند نمی‌توانند با درآمد این دو باشگاه هزینه‌ها را تامین کنند.


کفاشیان در مورد سرمربیگری تیم امید گفت:‌در حال مذاکره باوینگادا هستیم و شابد با او به توافق برسیم.

وی در مورد شایعه سرمربیگری ویرا و ماتئوس در تیم امید گفت: ویرا که دیروز خیلی عصبانی بود و کار خیلی بدی هم انجام داد. ماتئوس کی‌ هست؟

رییس فدراسیون فوتبال در مورد مصدومیت خودش گفت: من به دلیل سرماخوردگی کمی آسیب دیده‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف ع
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
۰
۰
جهت اطلاع رییس محترم فدراسیون فوتبال میرساند كه ماتیوس انسان است و المانی وكاپیتان تیم گمنام المان میباشد در جام جهانی 1990 قهرمان شدند یك ماه پیش چند صد هزار دلار ناقابل گرفته تافقط دو روزتشریف بیارن ایران حالا شناختی یا باز هم بگم میگما بگم یادت اومد؟

نیازمندی ها