اشکان مسگرها، بهترین راننده خارجی رالی خاورمیانه در قطر:

مشکل، کمبود تجربه بین‌المللی است

میزبانی ایران برای رالی بین المللی

پاریس تا دوبی از ایران می گذرد

نشست هم‌اندیشی مسئولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مدیران شرکت‌های خودروسازی نتایج خوبی برای این رشته در بر داشت.
کد خبر: ۶۴۸۵۲۳
پاریس تا دوبی از ایران می گذرد

به گزارش جام جم ورزشی ، رامین وطن دوست سرپرست کمیته اتومبیلرانی فدراسیون از میزبانی ایران در رالی اتومبیلرانی پاریس تا دبی خبر داد. وی گفت : اردیبهشت‌ ماه سال آینده ایران میزبان مسابقات رالی پاریس تا دبی خواهد بود. قرار است رانندگان کشورهای مختلف جهان در نهم اردیبهشت‌ماه از مرز ترکیه وارد ایران شوند و از شهرهای تبریز، تهران، اصفهان، شیراز و بندرعباس عبور کنند و در نهایت از طریق کشتی وارد دبی شوند. با تعاملاتی که داشتیم قرار شد ایران هم با 20 اتومبیل به همراه راننده و نقشه‌خوان در این رالی بین‌المللی حاضر شود. این رقابت و حضور در این رالی بهترین فرصت برای ایران است تا خودروسازان کشورمان محصولات خود را به نمایش بگذارند. تصمیم فدراسیون این بوده که محصولات خودروسازان داخلی بیشتر دیده شود و این رالی 15 روزه بهترین فرصت برای این کار است. رانندگان در این رالی مسیری در حدود 7000 کیلومتر را طی خواهند کرد و با عبور از 300 شهر در مدت 15 روز پیام‌آور صلح و دوستی در سراسر مسیر خواهند بود. قرار بود این رالی در ابتدا از کشور عراق عبور کند اما با توجه به تعاملات و نامه‌نگاری‌های فدراسیون، یک مرحله از این رالی به ایران داده شد. از طرفی ایران مسئولیت برگزاری این رقابت در کشور ترکیه را هم بر عهده گرفته است .رانندگان این رالی 5 روز در ایران هستند و هر روز از یک شهر میزبان این رقابت عبور خواهند کرد.

وطن‌دوست از برگزاری نمایشگاه‌های خودروهای کلاسیک در مسیرها و شهرهای ایران خبر داد و افزود: قرار است نمایشگاه‌های خودرو در شهرهای تبریز، تهران در برج میلاد، اصفهان، شیراز و بندرعباس در کنار این رالی برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
همینطوری
United States
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
یعنی از در خونه ما هم رد میشن اگه اومدن میا ئیم جلو شون دعوت می كنیم به صرف چای

نیازمندی ها