فجر و بازیکنان این تیم آنقدر توانایی و استعداد دارند که همیشه یک بازی خوب مانند آن چه مقابل پرسپولیس انجام دادند، در زمین انجام دهند.
کد خبر: ۶۴۴۶۰۸
یاوری:‌ فجر می‌تواند همیشه خوب بازی کند

محمود یاوری بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: امروز پرسپولیس هیچ چیز نداشت که به ما دیکته کند و این فجر بود که بازی خودش را به پرسپولیس دیکته کرد. از ابتدا هم گفته‌ام بازیکنان جوان فجر استعداد دارند، توانایی دارند و می‌توانند بازی‌های خوبی را در زمین انجام دهند.

وی درباره داوری و اعتراض مکررش به داوری گفت: بهتر آن است که فردا شب همه پای برنامه 90 بنشینیم و امیدوارم یک قاضی عادل کار داوری را نقد کند. من فوتبالیست بوده‌ام. همه ما فوتبال را بلد هستیم. می‌دانیم تفاوت خطا با غیر خطا چیست. آنچه داور گرفت خطا نبود. شاید کمک‌داور تحت تاثیر حضور آقای دایی در کنار زمین قرار داشت. اگر چه آقای دایی امروز حرفی نزد و عکس‌العملی هم نداشت.

وی ادامه داد: ما اگر در 4 بازی آینده همان بازی خوبی را که در مقابل پرسپولیس انجام دادیم، به نمایش بگذاریم، دل هواداران فجر خوشحال خواهد شد و جوابگوی محبت همه دوستداران این تیم خواهیم بود.

یاوری در پاسخ به اینکه آیا حضور شما در زمان درگیری بازیکنان دو تیم در میان زمین کاری حرفه‌ای بود، گفت: بالاخره نباید اجازه می‌دادم که بازیکنان با هم درگیر شوند. درست نبود. فکر می‌کنم ما باید روحیه اخلاقی بازی کردن را بیشتر رواج دهیم.

یاوری درباره علت بازی خوب فجر در مقابل پرسپولیس گفت: انگیزه بازیکنان خیلی مهم است. البته تمرین‌های منظمی داشتیم و یک روانشناس هم کنار تیم قرار داده‌ایم که همه این‌ها موجب وفاق بین 5 فاکتور اصلی یک تیم می‌شود و امیدواریم این وفاق در بازی‌های آینده هم تاثیرگذار باشد.

یاوری درباره نبودن نام معدنچی در لیست بازیکنان گفت: مهرزاد خودش هم دوست دارد وقتی در میان لیست باشد که به آمادگی کامل رسیده باشد. برای ما هم سلامت بازیکنان از همه چیز مهم‌تر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها