سرمربی تیم گسترش فولاد می‌گوید برای پیروزی مقابل تیمی که بهترین خط دفاعی لیگ برتر را دارد، ضد حمله را در دستور کار بازیکنانش قرار داده بود.
کد خبر: ۶۳۷۷۸۹
تارتار: ضد حمله را در دستور کار قرار داده بودیم

تارتار در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: این برد را به‌ هواداران تبریزی که ما را امروز تنها نگذاشتند و یار دوازدهم ما بودند تبریک می‌گوییم. آنالیز کاملی از نقاط ضعف و قوت پرسپولیس در دست داشتیم و می‌دانستیم که این تیم در شرایطی که نیاز باشد، روی به بازی مستقیم خواهد آورد. برای همین امر برنامه‌ریزی ما روی ضد حملات برای گل‌های بیشتر انجام گرفته بود و اگر بچه‌های ما در ضربات آخر دقت می‌کردند، می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم. البته این امر هیچ چیز از ارزش‌های تیم پرسپولیس کم نمی‌کند و امروز کیفیت زمین روی خستگی حریف هم تاثیرگذار بود. آن‌ها بازی سختی را مقابل استقلال پشت سر گذاشته بودند ولی بازیکنان ما جوانمردانه، رو به جلو، با تعصب و باغیرت بازی کردند و اگر همین طور ادامه بدهند، خودشان و تیم گسترش فولاد را به رده‌های بالای لیگ برتر فوتبال ایران خواهند رساند.

 

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا فکر نمی‌کنید بازیکنان گسترش فولاد بعد از این بردهای اخیر تیم‌شان دچار غرور شوند گفت: ما یک مثلی داریم که گفته می‌شود از یک سوراخ نباید بیش از یک بار گزیده شد و اتفاق بازی مقابل استقلال اهواز در نیمه دوم نباید دیگر رخ دهد. کادر فنی تیم مثل بازیکنان باانگیزه و باتعصب کار می‌کند و هر کس که با انگیزه در تمرین‌ها حضور داشته باشد، در تیم قرار می‌گیرد.

 

تارتار درباره اینکه آیا دوست دارد بازی‌های تیمش در ورزشگاه یادگار امام انجام گیرد یا در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد اظهار کرد: کیفیت زمین ما بهتر است و ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد زمین و خانه خودمان است و می‌توان بازی‌های خوبی از خودمان در آنجا به نمایش بگذاریم و اگر دچار غرور نشویم و باانگیزه باشیم موفق می‌شویم. کادر فنی و بازیکنان جوان و جویای نام ما اگر تا آخرین روز همین طور باانگیزه بازی کنند، در رده‌های بالای جدول نیز قرار خواهند گرفت. امروز در تیم ما حتی بازیکنان ذخیره که بازی نمی‌کنند زحمات زیادی را متقبل می‌شوند و با انگیزه تلاش می‌کنند.

 

او درباره مهرداد بایرامی و بهترین پُستی که او می‌تواند در گسترش فولاد تبریز بازی کند، بیان کرد: مهرداد بایرامی ذاتاً برای نوک حمله ساخته شده و من در تیم گسترش فولاد از او بیشتر در این پست استفاده خواهم کرد و اگر همین طور باانگیزه به تلاش خود ادامه دهد، در آینده صاحب پیراهن تیم ملی نیز خواهد شد.

 

سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به شیوه بازی این تیم مقابل پرسپولیس در دو نیمه و تفاوت آن گفت: نیمه اول حاکمیت مطلق توپ و میدان از آن ما بود. در نیمه دوم طبیعی بود پرسپولیس که در کورس قهرمانی قرار دارد، به ما فشار بیاورد. ما جلوی بهترین تیمی که بهترین خط دفاعی لیگ را دارد بازی می‌کردیم. برای مقابله با این تیم بازی هوشیارانه و برنامه‌ریزی روی ضد حملات در دستور کار ما بود و اگر بازیکنان ما از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردند،‌ می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها