برای جشن 50 سالگی پرسپولیس

دیدار و گفت و گوی رویانیان و دادکان

از اینکه قبل از بازی با نفت تهران رای را اعلام کردند ناراحتم.
کد خبر: ۶۳۱۸۱۲
صادقیان: مشت زدم اما عذرخواهی کردم

به گزارش جام جم ورزشی ، برای پیام صادقیان همان صحنه ای که با آرنج به سربازیکن ملوان کوبید کافی بود تا بازی پرسپولیس – نفت را از منزل تماشا کند. این صحنه با حضور خود  صادقیان از برنامه 90 پخش شد تا بعد از گذشت چند روز از پخش این برنامه و محرومیت یک جلسه ای بازیکن پرسپولیس او بگوید اگر بگویم ناراحت نیستم دروغ گفته‌ام من ناراحت هستم و قبول دارم که کار خوبی انجام ندادم ولی چه اتفاقی می‌افتاد که قبل از بازی با نفت این رای اعلام نمی‌شد.

 صادقیان در گفت و گو با فارس ادامه می دهد: نمی‌دانم خدا می‌داند. همه‌چیز را به خود مردم و خدای خودم و کارشناسان سپردم ولی خیلی دوست داشتم قبل از بازی حساس مقابل نفت این رای اعلام نشود. باور کنید خیلی آماده بودم. از آن چیزی که فکر می‌کنید بیشتر ولی چه فایده این بازی حساس را از دست دادم. البته من الان نمی‌گویم که اگر من بودم همه‌چیز خوب بود. شاید من بودم همین نتیجه رقم می‌خورد ولی چون آماده بودم هرگز دوست نداشتم این بازی حساس را از دست بدهم ولی حسرت خوردن فایده‌ای ندارد.

 صادقیان درباره آخر و عاقبت مشت زنی می گوید: من همان موقع نیز عذرخواهی کردم و حتی بعد از بازی با ملوان هم عذرخواهی خودم را از شیری اعلام کردم. دوست ندارم به عقب برگردم همه‌چیز تمام شده و سرتا پا انگیزه هستم تا مقابل فولاد یکی از بازی‌های خوبم را به نمایش بگذارم خیلی انگیزه دارم اما متاسفانه ما چند بازیکن خوب خودمان را در اختیار نداریم که این هم برای ما اصلا خوب نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها