قطعاً یکی از بهترین بازیکنان و جذابترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است.حماسه ساز ملبورن هراز چند گاهی در خارج از مستطیل سبز با حرفهایش حماسه سازی می کند.
کد خبر: ۵۸۰۶۷۸
عزیزی: ما خودمان به همه می خندیم، حالا بیاییم که به ما بخندند؟

خداداد از نسلی است که نمی تواند حقایق را نگوید برای همین همیشه شیرین است.

مصاحبه  گل را با خداداد عزیزی بخوانید.

آقای خداداد برای بازی دعوت شده اید دیگر؟

بله اما چطوری..آقای ظلی که خیلی هم دوستش دارم با ما تماس گرفت و گفت بازی است ساعت 7شب کمپ تیمهای ملی من هم چون احترامش برایم واجب بود گفتم چشم اما سوالم از فدراسیون این است این رسم دعوت از پیشکسوتان تیم ملی است.نه بلیطی نه هتلی.. بازی محلی نیست که بیایم سر کوچه تاکسی سوار بشوم و بروم سر محل بازی کنم.

مثلاً یک نفر مثل استاد اسدی بخواهد بیاید چطور باید بیاید.این که نمی شود بگویند سایت را خوانده ای، بازی است پاشو بیا... میشود چنین چیزی.این طرز دعوت از یک بازیکن ملی نیست که چندین سال برای تیم ملی زحمت کشیده.من خودم از سال 1369 تا 1383 در تیم ملی بوده ام یعنی 14 سال حالا یک نفر بیشتر و یک نفر کمتر اما این درست نیست.

ضمنا بازی هم که خودش از عجایب است.

چطور.. خب بازی دوستانه است دیگر؟

دوستانه یا نمادین مگر می شود تیم ملی بیاید راه برود مگر مسخره بازی است.تیم ملی که نمی آید بگوید آقای دایی .. آقای خداداد بیا رد شو بزن تو گل..علی دایی 3دقیقه می تواند بازی کند من 5دقیقه حالا کریم که آماده تر است 7دقیقه بعدش چه کار کنیم؟مردم توقع دارند.

همه می دانند شما تمرین نداری و آماده نیستی چه توقعی؟

باور کن که دارند..چند شب پیش رفته بودم رستوران یک خانواده آمد تا پسرش با من عکس بیاندازد. پدر خانواده به من گفت شنبه شب بازی دارید ببرینشان. گفتم ما چطوری ببریم سن و سالی از ما گذشته نمی شود.گفت چرا شما اگر بخواهید می توانید نسل شما نسل طلایی فوتبال است می توانید..شما آقا خداداد.علی دایی.عابدزاده.استیلی .منصوریان. کریم باقری مگر می شود نتوانید.به خدا خیلی توقع بالاست گفتم به خدا نمی شود گفت چرا اگر بخواهید می شود.

حمید استیلی گفته است شما را راضی می کند؟

بله من مشهد هستم حمید با من تماس گرفت گفتم داداش نمی شود گفت بیا 2تا تیم را قاطی می کنیم گفتم آخر این منطقی نیست مگر کی روش اجاز می دهد.ما چند روز پیش با تیم موسیقی بازی کردیم باور کنید تازه زمین کوچکتر بود اما بعد از 7دقیقه دویدن نفسمان خشک شده بود و هنوز استخوان پایم درد می کند.بازی برای ما دیگر سخت است به خودمان که نباید دروغ بگوییم.آدم باید منطق داشته باشد. ما که نباید بگوییم نه آماده ام و الان هم 3میلیارد می ارزم! نمی شود دویدن دیگر برای ما سخت است.

حالا نمی شود بیایید ،جای شما خالی است؟

بیاییم که به ما بخندند..من با آقای نبی رابطه خیلی خوبی دارم با من تماس گرفت باور کنید خجالت کشیدم جواب دهم.بعداعلی منصوریان زنگ زد گفت خداداد بیا دیگر آقای نبی هم از دست تو ناراحت است گفتم (با خنده)علی بیایم که به شکم ما بخندند ما خودمان به همه می خندیم.

خب راه حلش چه بود این بازی نمادین است ؟

چه نمادینی اگر نمادین است بازی ما را باید با منتخب 94 یا 90 یا اصلاً نه با منتخب 2002 برگزار می کردند نه 2014 این چه نمادینی است که همه بازیکنان ما روی هم 15 دقیقه هم نمی توانند بازی کنند حالا باز اگر در زمین سالن بود بهتر بود نه اینکه در زمین بزرگ آن هم با بچه های اماده و سرحال 2014... در ضمن من مشهد کار هم دارم و باید بمانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها