بهروان: مجوز بازی بدهکاران در گرو مجوز کمیته انضباطی است

تاریخ 3 هفته اول لیگ قطعی شد

کمیته انضباطی درباره وضعیت باشگاه‌ها فکر عاجلی کند و تا زمانی که به آنها مجوز ندهند سازمان لیگ مجوز فعالیت این باشگاه‌ها در لیگ برتر را صادر نمی‌کند.
کد خبر: ۵۷۹۹۳۴
تاریخ 3 هفته اول لیگ قطعی شد


 غلامرضا بهروان  درباره تکلیف فعالیت باشگاه‌های بدهکار طبق آنچه که کمیته‌ انضباطی گفته بود سازمان لیگ می‌بایست اطلاعات لازم در این خصوص را ارائه کند، اظهار کرد: تعیین تکلیف برای باشگاه‌های بدهکار در حیطه اختیارات کمیته‌ انضباطی است و مربوط به ما نمی‌شود. ما به عنوان سازمان لیگ مجری هستیم و آرای کمیته‌ انضباطی را به اجرا در می‌آوریم. سازمان لیگ برنامه‌های خودش را انجام می‌دهد و در حال حاضر هم برنامه کل مسابقات نیم فصل اول لیگ امسال را آماده کردیم.

وی گفت: امیدواریم کمیته‌ محترم انضباطی فکر عاجلی برای این قضیه بکند تا روند فعالیت باشگاه‌ها در مسابقات روشن شود و از طرفی مدیران هم تلاش کنند راهکاری برای تسویه یا تعیین تکلیف بدهی‌ها پیدا کنند.

بهروان با بیان این که هنوز هشت تیم بدهکار باقی مانده‌اند، گفت: مابقی بدهکاران از حالت تعلیق در آمده‌اند، اما هنوز هشت تیم مانده‌اند که باید تکلیفشان مشخص شود. همه باید به قانون احترام بگذاریم. این هشت باشگاه شاکیان مختلفی دارند که باید به مطالبات آنها رسیدگی شود.

رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ، تاکید کرد: تا زمانی که کمیته‌ انضباطی دستور ندهد، ما مجوز فعالیت این هشت باشگاه را صادر نمی‌کنیم. ما در کمیته‌ انضباطی جلسات متعددی با حسن‌زاده و همکارانشان داشتیم و نظراتمان را اعلام کردیم، اما سازمان لیگ نمی‌تواند از خودش تصمیم مستقلی در این باره بگیرد. تنها کاری که می‌توان کرد این است که مجوز بازی تیم‌های این باشگاه‌ها را ندهیم. دیگر چه کار کنیم؟

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم همه ما دستگاه‌های مسئول در فوتبال، وظایفمان را انجام دهیم و هر کسی در حیطه خودش کار را به نحو احسن به جلو ببرد. حتی اعلام تعداد باشگاه‌های بدهکار از طرف ما بر اساس آن چیزی است که کمیته‌ انضباطی به ما اعلام کرده است.

بهروان در توضیح اعلام برنامه نیم فصل اول لیگ برتر نیز به ایسنا، گفت: این برنامه کاملا مطابق با درخواست‌های کارلوس کی‌روش برای برگزاری اردوهای تیم ملی است. کی‌روش برنامه‌هایش را تا مدت زمان نیم فصل اول به ما داده و ما هم بر همین اساس برنامه 15 هفته‌ ابتدای لیگ را اعلام می‌کنیم. تاریخ سه هفته‌ اول که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود قطعی بوده و 12 هفته‌ دیگر مشروط به نظر مدیران باشگاه‌ها و تصمیم نهایی از سوی سازمان لیگ است. ما برنامه این 12 هفته‌ را برای مدیران تمامی باشگاه‌ها ارسال ‌کرده‌ایم و از آنها خواسته ایم که نظرات‌شان را بدهند و اگر مشکلی با انجام این بازی‌ها در تاریخ‌های پیشنهادی ما نداشته باشند، به آنها قطعیت ببخشیم. ممکن است مدیران پیشنهادات سازنده‌ای داشته باشند که باعث تغییر زمان برخی از هفته‌ها شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها