آلمان جبران مافات کرد

سومی لیگ جهانی از چنگ ایران پرید

آلمان ها که در دیدار نخست برابر ایران با شکست3 بر صفر حرفی برای گفتن نداشتند در دیدار دوم برای جبران مافات با انگیزه ای بالا به میدان آمدند تا شکست دیدار نخست را جبران کنند .
کد خبر: ۵۷۹۱۰۵
سومی لیگ جهانی از چنگ ایران پرید


به گزارش جام جم ورزشی ، تیم آلمان در این بازی بسیار متفاوت در زمین حاضر شد تا در طرف مقابل بازیکنان ایران که حریف را دست کم گرفته بودند ، ناباورانه ست های اول و دوم را به حریف واگذار کنند . در این بازی آلمان ها با تاکتیک پاس های کوتاه و سرعتی ، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند تا بویژه با دفاع های بی نقص بر روی تور و توپ گیری در عقب زمین ، کار را برای تیم ایران و شاگردان خولیو ولاسکو سخت کنند . در حقیقت آلمان ها که می دانستند در صورت پیروزی و کسب 3 امتیاز این بازی به رده سوم صعود خواهند کرد ، دوچندان در زمین فعل خواستن را صرف کردند تا در شرایطی که بازیکنان ایران نیز آثار خستگی در چهره شان هویدا بود، عنوان سومی گروه دو را از چنگ تیم ایران خارج کنند .
آلمان ها که ست های اول و دوم را با نتایج 25 -21 و 25-23 به سود خود خاتمه داده بودند ، در ست سوم نیز به سختی امتیاز دادند و در طرف مقابل خوب سرویس و آبشار زدند تا تیم ایران که فشار مضاعفی را متوجه بازیکنان خود می دید ، ناباورانه تن به شکست 3 بر صفر دهد . در ست سوم نیز آلمان به برتری 25-22 رسید تا لیگ جهانی بدین ترتیب برای پدیده این دوره لیگ جهانی به پایان برسد . آلمان با این پیروزی 17 امتیازی شد تا بعد از تیم های ایتالیا و روسیه 19 امتیازی با 17 امتیاز سوم شود . صربستان بع 16 امتیاز چهارم شد و ایران با 15 امتیاز در رتبه پنجم گروه دو ایستاد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها