وقتی یکی از باشگاه های بزرگ نمی تواند روی اسپانسر حساب باز کند

دردسرهای خاص آقای مدیرعامل!

با وجود دشواری موجود در جذب اسپانسر برای تیم های فوتبال، یکی از باشگاه های شناخته شده کشورمان با دردسر متفاوتی در این زمینه مواجه شده است.
کد خبر: ۵۷۷۹۸۵
دردسرهای خاص آقای مدیرعامل!


به گزارش جام جم ورزشی، سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی از دوم مردادماه آغاز می شود که تکاپوی مدیران باشگاه ها برای جذب اسپانسرهای مالی به اوج خود رسیده است؛ این تلاش ها در شرایطی است که با توجه به وضعیت حاکم بر اقتصاد کشور امید چندانی نمی رود که تیم ها در جذب اسپانسرهای بزرگ موفق نشان دهند.
این موضوع سال گذشته نیز اتفاق افتاد تا جایی که استقلال تهران و برخی تیم های لیگ برتر تا پایان هفته ششم نتوانسته بودند اسپانسری برای پیراهن خود جذب کنند.
علی رغم دشواری های موجود در جذب اسپانسر، شرایط یکی از باشگاه های بزرگ لیگ برتری که اتفاقا از تیم های پرطرفدار نیز به شمار می رود، متفاوت از تیم های دیگر است. مدیرعامل این باشگاه به دلیل مشکلات مالی که تیمش در فصل گذشته با آن مواجه بود قرارداد بلند مدتی با اسپانسر پیراهن خود امضاء کرد و قسمت زیادی از پول قرارداد فصل سیزدهم لیگ را نیز پیشایش دریافت کرد.
هر چند آقای مدیرعامل در آن مقطع زمانی این شیوه پول گرفتن را «هنر خود در مدیریت فوتبال» دانست اما همان اقدام سبب شده که این باشگاه بزرگ برای این فصل ،حسابی روی اسپانسر پیراهن خود باز نکند. تمام این فعل و انفعال ها در شرایطی است که آقای مدیرعامل با مشکلات عدیده مالی روبرو بوده و تمایلی نیز ندارد که این موضوع رسانه ای شود.
دردسرهای باشگاه مورد نظر زمانی جدی تر می شود که تغییراتی نیز در مدیریت آن حادث شود، زیرا با این وضعیت مدیرعامل بعدی در تنگنای شدید مالی قرار می گیرد.
لازم به یادآوری است طرف قرارداد این باشگاه بزرگ یکی از بانک های شناخته شده کشورمان است که مدیرانش ارتباطات نزدیکی با مدیرعامل باشگاه مورد نظر دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها