به او چه ربطی دارد که من آمریکا رفته ام؟

قلعه نویی:جباری در اسپانیا به دنیا می آمد ژاوی می شد

تاریخ برای آبی پوشان تکرار می شود

بازگشت جباری به استقلال با دستور قلعه نویی!

مجتبی جباری بزودی با وساطت امیر قلعه نویی در تمرینات استقلال تهران حاضر خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۳۹۴۳
بازگشت جباری به استقلال با دستور قلعه نویی!

به گزارش جام جم ورزشی، مجتبی جباری هافبک استقلال تهران که اعلام شده برای فصل آینده جایی دراین تیم ندارد، به زودی در تمرینات آبی پوشان شرکت می کند.
خبرهای دریافتی از باشگاه استقلال تهران حکایت از آن دارد که جباری با وساطت امیر قلعه نویی قرارداد تازه خود را با استقلال امضاء می کند و در تمرینات این تیم حاضر می شود. سرمربی استقلال تهران طی روزهای اخیر با جباری در تماس بوده و از هافبک تیم خود خواسته با سکوتش کاری کند که شرایط برای بازگشتش مساعد شود؛ خواسته ای که با استقبال شماره هشت مواجه شده است.
مشکلات جباری و استقلال از جایی شروع شد که هافبک همیشه خبرساز آبی پوشان وضعیت فعلی باشگاهش را به تمسخر گرفت و گفت: «شرایط استقلال خیلی بد و به نوعی مسخره است. تیمی که قهرمان شده است و در جام باشگاه های آسیا نتیجه ای به این خوبی  گرفته است هنوز پاداش هایش را که نگرفته که هیچ ،  قرارداد های بازیکنان هم تسویه نشده و البته  بدون مربی در حال تمرین است و هیچ چیز مشخص نیست.در حال حاضر پیشنهاداتم را بررسی می کنم.اما شاید همین امسال به یک تیم عربی بروم.مدیربرنامه هایم در حال بررسی شرایط است.»
پس از این صحبت ها باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جباری برای سال آینده جایی در این تیم ندارد.
لازم به یادآوری است که این برای نخستین بار نیست که فتح الله زاده و جباری در فصل نقل و انتقالات به مشکل برمی خورند؛ ستاره خوش فکر آبی پوشان فصل گذشته هم کارش با فتح الله زاده بیخ پیدا کرد و با ایجاد درگیری فیزیکی در حین مذاکره ، اتفاقی نادر را در فوتبال ایران رقم زد.
پس از آن اتفاق فتح الله زاده اعلام کرد که جباری اخراج است اما امیر قلعه نویی ضمن مخالفت با تصمیم مدیرعامل کاری کرد که جباری به استقلال بازگردد. به نظر می رسد بار دیگر تاریخ برای استقلال تکرار و مجتبی جباری به زودی در تمرینات تیمش حاضر می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها