تاریخ برای آبی پوشان تکرار می شود

بازگشت جباری به استقلال با دستور قلعه نویی!

مدیرعامل باشگاه استقلال به انتقادهای تند مجتبی جباری واکنش نشان داد و تصریح کرد به هیچ بازیکنی برای ماندن التماس نمی کند .
کد خبر: ۵۷۳۳۲۶
فتح‌الله‌زاده: شرایط‌مان این است، هر بازیکنی نمی خواهد به سلامت

علی فتح‌الله‌زاده بعد از جلسه امروز هیات مدیره باشگاه درباره تمدید قرارداد مجتبی جباری و اظهارنظر تندی که امروز داشت، اظهار کرد: ما برای هیچ بازیکنی پیغام و پسغام نمی‌فرستیم،‌ از همین جا اعلام می‌کنم شرایطمان این است، هر کسی دوست دارد، بماند و هر کسی که فکر می‌کند در تیم دیگری پول بیشتری می‌گیرد، برود. اینجا استقلال است و ما به هیچ کس التماس نمی‌کنیم.

وی گفت: مقداری عقب افتادگی داشتیم و برای جبرانش باید شبانه روزی تلاش کنیم تا به سایر تیم‌ها برسیم. ما روز سی ام با تایلندی بازی داریم که بر خلاف اعتقاد دوستان بازی سختی است. این تیم از سد تیم‌های ژاپنی و کره گذشته است و بنیادکار را هم حذف کرده است. قطعا حرفی برای گفتن دارد.

وی افزود: حریفانمان سه بازیکن اسپانیایی و دو ژاپنی دارد. الهلال و العین حذف شدند و تیم تایلندی بالا آمد. بنابراین قدرتمند هستند و ما باید هوشیارتر کار را تمام کنیم. اگر در آنجا نتیجه‌ گرفتیم که عالیست ، اما اگر مساوی کسب کردیم، باید در ایران با حمایت هواداران به برد دست یابیم تا به ستاره نزدیک شویم. این ستاره نورانی‌تر شده است .

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در مورد استعفایش، ادامه داد: پیش از استعفا روزنامه‌ها هر روز یک نفر را به عنوان جانشینم معرفی می‌کردند و من احساس ‌می‌کردم که وزارت ورزش و جوانان کسی را در نظر گرفته است، اما با مخالفت شدید هیات مدیره روبرو شدم. وقتی گفتم 25 میلیارد تومان بدهی داریم بعضی از دوستان جو را بر هم زدند، اما اگر ما 25 میلیارد هم برای قهرمانی هزینه کرده باشیم، چیزی نبود. یک تیم تهرانی 30 میلیارد تومان هزینه کرد ، اما جامی هم نگرفت. روزی که من باشگاه آمدم، 20 میلیارد بدهی داشت، اما الان شش میلیارد هم طلبکاریم.

فتح‌الله‌زاده همچنین درباره مذاکراتش با بازیکنان، توضیح داد: دیروز با مهدی نظری، پژمان نوری و جمشیدیان و برهانی تمام کردیم و با بیگ زاده هم صحبتی انجام داده‌ام. همچنین با قاضی تقریبا تمام ‌کرده‌ایم و با یکی، دو بازیکن دیگر هم صحبتی داشته‌ایم که هنوز اسم‌شان را اعلام نمی‌کنیم. همچنین تا آخر هفته‌ بازیکنانی که امیر قلعه‌نویی خواسته است را جذب می‌کنیم. همچنین درباره جواد نکونام باید بگویم که او در تیم ملی بوده و بعد از بازگشت هم مدام ملاقا‌ت‌های فشرده داشته است، اما او در لیست ما قرار دارد و هفت بازیکن ملی‌پوشمان را برای تمدید در نظر داریم. از امروز هم مذاکره را شروع ‌کرده‌ایم و امروز یا فردا با نکونام ملاقات دارم.

وی همچنین درباره گرد و خاک تیم رقیب و گرفتن شبکه خصوصی و هواپیمای اختصاصی، تصریح کرد: ما هم شبکه خصوصی داریم. حتی هواپیمای اختصاصی هم داشتیم و با هواپیمای زاگرس به جده رفتیم، اما هیچ وقت آن را رسانه ای نکردیم. البته هواپیمای پرسپولیسی‌ها اجاره‌ای است، ولی برای ما ایر لاین است. یعنی هر وقت که بخواهیم می‌توانیم خطوط هواپیمایی راه‌ا‌ندازی کنیم. فعلا به حاشیه‌ها توجهی نداریم و به ستاره سوم فکر می‌کنیم که بیشتر از هواپیما و قایق می‌ارزد.

به گزارش ایسنا ، مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که وزارت ورزش و جوانان چه مبلغی را به باشگاه کمک کرده است؟ توضیح داد: قرار است مبلغی را باشگاه و مقداری را هم وزارت ورزش و جوانان پرداخت کند، چون تیم برای آنهاست، اما اگر این را قبول ندارند من همیشه آماده پرواز هستم. هواپیمای ایرلاین هم که داریم. اما وزارتخانه تا الان یک میلیارد تومان کمک کرده است و یک میلیارد را هم قرار است در هفته‌ جاری واریز کنند. من به پنج – شش بازیکن چک داده‌ام البته حساب خودم را به خاطر برگشت چک‌ها بسته‌اند، اما از دوستانم چک گرفته‌ام و به بازیکنان داده‌ام .

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان نیز درباره خوش استعفا بودنش، گفت: خوش استعفا هستم و هر وقتی که به من فشار وارد شود ، استعفا می‌دهم . اما این خوب نیست. من استعفا داده‌ام اما دو میلیارد گیرمان آمد. این مبلغ فقط پول دو بازیکن است. من باید 20 بازیکن بگیرم. هواداران از من انتظار قهرمانی آسیا دارند، آیا با دو میلیارد می‌توان قهرمان شد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها