در جریان انتقال انصاری فرد به بوخوم نیستم

هاشمیان : لبنان از ایران هراس دارد

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم لبنان با توجه به شکست پرگل ۵ بر صفر در بازی قبلی مقابل ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵، در دیدار فردا مقابل تیم ملی کشورمان ترس دارد.
کد خبر: ۵۶۹۹۵۱
هاشمیان : لبنان از ایران هراس دارد


وحید هاشمیان  افزود: هر چند لبنانی هااز رویارویی با تیم ایران هراس دارند اما ملی پوشان کشورمان نباید خود را از پیش برنده بدانند و غفلت کنند.
وی ادامه داد: تیم ملی کشورمان در بازی فردا فقط به پیروزی نیاز دارد و این مهم با زدن یک گل نیز محقق می شود، ازاین رو بازیکنان باید باآرامش وارایه فوتبالی حساب شده به هدف خود برسند.
مهاجم سابق تیم ملی ایران اضافه کرد: هرچند تیم ملی کشورمان در دیدار قبلی خود در انتخابی جام جهانی مقابل قطر به برتری رسید اما ضعف هایی داشت که کادر فنی تیم ملی برای بازی مقابل لبنان باید آنها را رفع کند.
هاشمیان در پاسخ به این پرسش که آیا در پیوستن احتمالی کریم انصاری فرد به تیم بوخوم آلمان نقشی دارد، گفت: اصلا در جریان این موضوع نیستم و هیچ نقشی در آن ندارم.
مربی سابق تیم هالشتنبک - رلینگن با اشاره به جدایی خود از این تیم گفت: تیم هالشتنبک - رلینگن در شهر هامبورگ و لیگ دسته پنج آلمان حضور دارد و نتایج بسیار مطلوبی با این تیم گرفتم.
وی با بیان اینکه تمایل دارد در کنار خانواده خود در شهر هامبوگ به مربیگری ادامه دهد، به ایرنا گفت: طبق قانون اروپا کسانی که مدرک A مربیگری اروپا را دارند ابتدا باید لیگ چهار یا پنج فعالیت کنند؛ از این رو من هم برای آغاز کار، این لیگ را شروع کردم و تلاش می کنم برای فصل آینده نیز هدایت تیم دیگری در شهر هامبورگ بر عهده بگیرم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها