ترک باشگاه با عصبانیت؛

قاضی نیامده چکش برگشت خورد

سریع ترین خط حمله لیگ

برهانی در دو قدمی تراکتور

تراکتوری ها برای جوری جنس خط حمله شان با محمد قاضی هم مذاکراتی داشته اند و شاید این مهاجم پرسپولیس را هم به خدمت در بیاورند.
کد خبر: ۵۶۹۸۶۱
برهانی در دو قدمی تراکتور

 از مصاحبه اخیر آرش برهانی مشخص بود که احتمال ماندن این بازیکن در استقلال زیاد نیست و او یکی از بازیکنانی است که بیش از این بی پولی های باشگاهش را تاب نخواهد آورد.

اما مقصد بعدی آرش یک تیم هیجان انگیز است و قرار است این بازیکن عضو تازه نایب قهرمان لیگ برتر باشد.گفته می شود برهانی برای پیوستن به تراکتورسازی توافقات شفاهی را انجام داده و به زودی برای عقد قرار داد با این باشگاه راهی تبریز خواهد شد تا دوباره زیر نظر مجید جلالی روزهای خوبش را تکرار کند.

از طرفی شنیده می شود تراکتورسازان با سعید دقیقی مهاجم شاخص فصل گذشته سایپا که سابقه حضور در تیم های تبریزی را هم دارد به توافق نهایی رسیده اند و این بازیکن به زودی قرارداد خود را با این باشگاه منعقد خواهد کرد.

اگر اینچنین شود تراکتورسازان با در اختیار داشتن برهانی،دقیقی و محمد ابراهیمی می توانند یکی از بهترین و سریع ترین خطوط تهاجمی لیگ برتر را در فصل آینده تشکیل بدهند و به نظر می رسد فلسفه مجید جلالی برای فتح دروازه رقبا و باقی ماندن در جمع مدعیان قهرمانی تشکیل یک خط حمله مقتدر با چنین خصوصیاتی اسات.

البته گفته می شود تراکتوری ها برای جوری جنس خط حمله شان با محمد قاضی هم مذاکراتی داشته اند و شاید این مهاجم پرسپولیس را هم به خدمت در بیاورند. (گل)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها