پایان یک پروسه طولانی مدت؛

آنچلوتی رسما سرمربی رئال مادرید شد

پس از منتفی شدن حضور هاینکس و آنچلوتی در رئال ؛

زیدان سرمربی رئال مادرید می شود

زین الدین زیدان اسطور الجزایری الاصل تیم رئال مادرید در صورت توافق با رییس این باشگاه سرمربی این تیم برای فصل آینده خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۸۶۰۶
زیدان سرمربی رئال مادرید می شود


به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ کارلو آنچلوتی که  مربی قطعی رئال برای فصل آینده معرفی شده بود با مخالفت باشگاه کنونی اش یعنی پاری سن ژرمن نمی تواند بر روی نیمکت تیم رئال برای فصل آینده بنشیند. در همین حال آخرین اخبار حاکی از آن است که یوپ هاینکس سرمربی موفق تیم بایرن مونیخ در ابتدای مذاکرات باسران رئال به توافق نرسیده است تا فلورنتینو پرز رییس این باشگاه به این فکر بیفتد که به زین الدین زیدان پیشنهاد مربی گری بدهد. او در این رابطه به تلویزیون رئال مادرید گفت: "زیدان می تواند سرمربی رئال مادرید باشد، تجربه او کم است اما یک رئالی واقعی است و همین می تواند برای ما اطمینان  خاطر به وجود بیاورد." وی افزود: "ما برای اینکه زیدان را بر روی نیمکت بنشانیم به تحقیق بیشتری نیاز داریم. او کار راحتی در رئال نخواهد داشت اما با توجه به گذشته درخشانی که دارد می تواند یک مربی واقعی برای رئال باشد. زیدان همیشه برای رئال مفید بوده اما اکنون وقت آن است که مسئولیت مهم تری به او بدهیم. " پرز در ادامه به تلویزیون اسپانیا گفت: "درباره مربی گری زیدان در رئال الان تصمیم گیری نمی کنیم. برای اینکه به این تصمیم برسیم زمان بیشتری باید بگذرد. او برای مربی گری در رئال تمایل دارد اما می ترسد تجربه اش برای مربی گری در رئال کافی نباشد و شکست بخورد."
زین الدین زیدان از جولای 2011 به عنوان مدیر ورزشی رئال در این باشگاه فعالیت می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسیح الله
Afghanistan
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
۰
۰
زین الدین زیدان ممكن است بتواند مربی خوبی برای ریال مادرید باشد چون او خودش یك ریالی واقعی است و بصورت خوبتر می تواند به این تیم مربی گری كند و لیاقتش را هم دارد اگر چه از تجربه خوبی برخوردار نیست ولی وجودش و تجربه اش لیاقت این كار را دارد

نیازمندی ها