پایان کار آندو در لیگ ضعیف قطر؛

تیموریان از الخریطیات کنار گذاشته شد

مقابل قطر قابل قبول بازی می کنیم

تیموریان: سبک بازی قطری ها تغییر کرده است

بازیکن تیم ملی فوتبال که خود در لیگ قطر بازی می کند ابراز امیدواری کرد که تیم ملی بازی خوب و قابل قبولی را در قطر انجام دهد.
کد خبر: ۵۶۷۷۰۹
تیموریان: سبک بازی قطری ها تغییر کرده است


 به گزارش سایت جام جم ورزشی  و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آندرانیک تیموریان گفت: تمرین‌های خوب و پرفشاری را زیر نظر کارلوس کی‌روش و همکارانش پشت‌سر گذاشتیم. امیدوارم با تمرینات گذشته و پیش رو، یک بازی خوب و قابل قبول را در استادیوم السد مقابل تیم ملی قطر انجام بدهیم.

وی درباره بازی با قطر در ادامه گفت: از زمانی که مربی این تیم تغییر کرده، سبک بازی آنها نیز دستخوش تغییر شده و اکثر بازیکنانی که پاسپورت خارجی داشتند را عوض و بازیکنان قطری را به تیم ملی این کشور دعوت کرده‌اند. قطر تیم خوبی است و می‌تواند برای ایران مشکل‌ساز شود. البته تیم ملی ایران نیز بسیار خوب است و نقطه قوتش این است که تیم ملی ایران در چند سال گذشته در قطر به این تیم نباخته است و برای سه امتیاز بازی به این کشور می‌رویم و امیدوارم با تلاش بازیکنان این تیم و مردمی که چشم انتظار ما هستند و حمایتی که کادرفنی، رسانه‌ها و فدراسیون فوتبال تا این لحظه داشته و خواهند داشت، نتیجه قابل‌قبولی از این دیدار بگیریم.

تیموریان در پاسخ به این سوال که با چند بازیکن تیم ملی قطر همبازی بوده، گفت: هیچکدام! اما همه آنها در چهار تیم اول قطر بازی می‌کنند و بارها مقابل آنها به میدان رفته‌ام و یک بازیکن آنها لژیونر است که قاسم برهان دروازه‌بان این تیم است و نفر دوم سباستین، مهاجم آنها که درحال حاضر دوکارته است و نمی‌تواند بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها