اشکالی ندارد ، به قم می رویم

مایلی کهن: صبا را با سلایق خودم می بندم

عضو کمیته‌ فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرای مایلی کهن و ابراهیم زاده پنج – پنج شد و تصمیم نهایی را رویانیان و هیات مدیره می‌گیرند.
کد خبر: ۵۶۳۷۸۶
استیلی: آرای مایلی کهن و ابراهیم زاده 5 بر 5 شد


حمید استیلی درباره جلسه انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به خبرنگاران گفت: امروز صبح جلسه خوبی میان پیشکسوتان و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد. تمام صحبت‌ها را مسئولان و پیشکسوتان انجام دادند و قرار شد در نهایت هر کسی که سرمربی تیم پرسپولیس شد، همه از او حمایت کنیم.

در پایان جلسه پس از رای گیری منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی کهن به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شدند و حمید درخشان که یکی از مربیان خوب فوتبال ما است و در پرسپولیس هم زحمت کشیده است از جمع کاندیداها حذف شد.

وی در واکنش به این که ملاک شما برای انتخاب ابراهیم زاده و مایلی کهن چه بوده است؟ اظهار کرد: ملاک‌های مختلفی از جمله حضور آنها در پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی طی سال‌های گذشته، رزومه کاری، نتایجی که با تیم‌های دیگر گرفته‌اند، تخصص و دانش و فنی آنها و ...

استیلی در پاسخ به این سوال که چطور شد که در رای گیری ابراهیم زاده و مایلی کهن هر دو برابر شدند؟ تصریح کرد: بعد از رای گیری ، آرای این دو مربی پنج بر پنج مساوی شد و نهایتا قرار شد تا رویانیان پس از جلسه دیگری که با اعضای هیات مدیره برگزار می‌کند یکی از این دو مربی را انتخاب کنند.

استیلی در واکنش به این گفته می‌شود ابراهیم زاده را شما پیشنهاد داده اید و گفته می‌شود که این مربی در هر تیمی بوده حاشیه هایی داشته و مشکلاتی را با برخی بازیکنان از جمله محمد رضا خلعتبری، محمد قاضی، سوشا مکانی و ... پیدا کرده است؟ اظهار کرد: اولا که ابراهیم زاده را من معرفی نکرده ام و دوما ابراهیم زاده از مربیان بزرگ ماست و کارنامه خوبی هم دارند. البته همه گزینه‌ها از خوب‌های ما بودند. درباره حاشیه هم می‌توانم بگویم که تاکنون هیچ حاشیه از ابراهیم زاده ندیده‌ایم در هر تیمی چند بازیکن شیطون وجود دارند (باخنده) در پرسپولیس هم که همیشه حاشیه‌ها بیشتر از سایر تیم‌ها است، چون تیم بزرگی داریم. اما امیدوارم سرمربی تیم هر کسی که می‌شود سایر بچه ها هم که در کنارش هستند کمک کنند. به طور مثال محمد پنجعلی به عنوان سرپرست در پرسپولیس فعال شود.

استیلی در پاسخ به این سوال که وضعیت انتخاب دستیاران ، سرمربی منتخب چگونه است و آیا باشگاه گزینه‌ای را در نظر دارد و یا خود او تصمیم گیرنده نهایی است؟ به ایسنا گفت: باشگاه مربی را به سرمربی تحمیل نمی‌کند و قرار است سرمربی تیم هر کسی که شد خودش دستیارانش را انتخاب کند.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر این که چرا شما جزو گزینه‌ها نبودید با خنده ؟ گفت: ما همیشه همین کنارها هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها