برای مقابله با دفاعیه 150 صفحه ای پرسپولیس؛

ژوزه به دنبال مدارک جدید است

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس خبر داد؛

ارسال لایحه 150 صفحه‌ای پرسپولیس علیه ژوزه به فیفا

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت‌: 4 لایحه در 150 صفحه در خصوص مانوئل ژوزه را امروز به فیفا ارسال می‌کنیم.
کد خبر: ۵۶۰۷۰۴
ارسال لایحه 150 صفحه‌ای پرسپولیس علیه ژوزه به فیفا


 مصطفی شکری  در خصوص پرونده مانوئل ژوزه، سرمربی سابق پرسپولیس گفت: امروز 4 لایحه در مجموع 150 صفحه را در خصوص پرونده ژوزه و سه دستیارش به فیفا ارسال می‌کنیم.

وی افزود: نوعی استراتژی دفاعی ما در مورد ژوزه در این پرونده در 2 حوزه جداگانه است. در بخش حقوقی مربوط به تخلفاتی است که ایشان با توجه به قراردادش انجام داده و در بخش دوم ادعای ایشان درباره پرداخت‌های مالی و تاخیر را جواب داده‌ایم.

شکری تاکید کرد: شرایط ایشان در ایران کاملا مشخص بود. ما قرارداد این مریس پرتغالی را کاملا با توضیحات تشریح کردیم و ارزیابی عملکرد او را نیز درآوردیم. ایشان در لیگ برتر موفق نبود و از طرفی دیگر مشکلات و تنش‌هایی را در تیم به وجود آورد که از جمله آن مشکلش با علی کریمی بود.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس از کنار گذاشتن علی کریمی به مدت 2 ماه و درگیری ژوزه با سرمربی تیم ملی ضربه خورد. از طرف دیگر ما رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به دلیل مصاحبه ژوزه علیه کی‌روش را نیز تهیه و در قالب این 150 صفحه به فیفا ارسال می‌کنیم.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین شهادت‌نامه‌ای را از برخی از افراد به همراه اسناد و مدارک مالی تهیه و همچنین بهانه‌های ژوزه را نیز به فیفا اعلام خواهیم کرد. ما اعلام کردیم که ژوزه متاسفانه در پرسپولیس با توجه به شرایط بحرانی امکان کار نداشت و سعی کرده با ایجاد تنش مخصوصا با کریمی و کی‌روش فضا را طوری رو به جلو ببرد که با ما قطع همکاری کند. ما هم به دلیل ناراحتی هواداران تذکرات لازم را به ایشان داده بودیم اما متاسفانه ایشان قصد داشت با پول زیاد و ایجاد تنش از پرسپولیس برود.

شکری خاطر نشان کرد: ما همچنین در این نامه آورده‌ایم که ژوزه با فضاسازی به صورت یکطرفه با توجه به اسناد و مدارک در صورتی که در نتیجه‌گیری نیز ناموفق بود غیرحرفه‌ای و قانونی ایران را ترک کرده و باید پاسخگوی رفتار خود باشد. این لایحه ساعاتی دیگر امروز به فیفا ارسال می‌شود.

وی در پایان در خصوص نرسیدن پول پرسپولیسی‌ها به وینگادا نیز به فارس گفت: متاسفانه طبق اطلاع وینگادا باز هم 130 هزار دلار به دست او نرسیده است. من این موضوع را به اطلاع رویانیان رسانده‌ام و خواهش کرده‌ام هرچه سریع‌تر مشکل حل شود. به هر حال ایشان حق دارد که به فیفا اعتراض خود را دارد و سپس به کمیته انضباطی فیفا اعلام کند. اما ما باید طبق قراری که با ایشان داشتیم زودتر وارد عمل شویم. من نمی‌دانم چرا این پول به دست وینگادا نرسیده و باید مسئولان مالی پاسخگوی آن باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها