برای شناسایی استعدادها ؛

پرسپولیس امتیاز شموشک نوشهر را خرید

مخالفت معاونان رویانیان با یک طرح بحث برانگیز؛

اما و اگر در انتقال آکادمی فوتبال پرسپولیس

معاونان محمد رویانیان با انتقال آکادمی فوتبال و امتیاز تأسیس مدارس فوتبال این باشگاه به شرکت کهن پیشکسوتان موافق نیستند.
کد خبر: ۵۵۸۶۴۳
اما و اگر در انتقال آکادمی فوتبال پرسپولیس


هفته گذشته در نشست هیئت مدیره این شرکت که محمد رویانیان هم در آن حضور داشت، مقرر شد مدارس فوتبال باشگاه پرسپولیس به شرکت کهن پیشکسوتان برای 5 سال واگذار شود.پس از آن جلسه در این ارتباط هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد معاونان محمد رویانیان با این انتقال موافق نیستند و بحث بر سر این مسئله همچنان در باشگاه ادامه دارد.

یکی از ایرادهایی که این موضوع دارد آن است که شرکت کهن پیشکسوتان، هر چند نام پیشکسوتان را بر روی خود دارد و قرار است بخشی از سهام خود را نیز به آنها واگذار کند، اما در هر صورت یک شرکت خصوصی به حساب می آید. از این رو واگذاری 5 ساله می تواند دست باشگاه را برای سال های بعد در پوست گردو بگذارد، به ویژه که مدیریت ها در حال تغییر هستند.

این واگذاری همچنین در شرایطی انجام خواهد شد که قرار است باشگاه پرسپولیس وارد عرصه خصوصی سازی شود و قطعا پخش خصوصی خریدار سهام هم روی درآمدزایی مدارس فوتبال و همچنین پشتوانه سازی آکادمی باشگاه حساب می کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به هر حال به نظر می رسد این موضوع در باشگاه پرسپولیس بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد و شاید هم موضوع در هیئت مدیره مطرح شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها