پس از اعلام نظر مثبت علی دایی؛

انصاری فرد با پرسپولیس توافق کرد

صحبت از انتقال به اروپا باشد برای پایان فصل؛

انصاری فرد: از انتقادها بهترین استفاده را می کنم

قول می‌دهم که درفینال جام حذفی ایران بهترین بازی‌ام را برای پرسپولیس انجام دهم تا به قهرمانی تیمم در این دوره از جام حذفی کمک کنم.
کد خبر: ۵۵۸۶۳۷
انصاری فرد: از انتقادها بهترین  استفاده را می کنم


 کریم انصاری‌فرد  ابتدا در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: بالاخره بازی‌های قبل از فینال همیشه حساسیت خاص خودش را دارد، ما الان از لحاظ روحی و روانی کاملا آماده یک روز حساس و بسیار سخت هستیم و همه می‌دانیم اشتباه کردن در این مسابقه یعنی خداحافظی با جام قهرمانی.

وی افزود: باید به آب و آتش بزنیم تا پرسپولیس برنده بازی شود و جام قهرمانی را فتح کند تا همه با هم جام را بالای سر ببریم و دل مهدی مهدوی کیا هم از این بابت خوشحال شود. ما به دنبال این هستیم تا در روز برگزاری فینال جام حذفی روزی با یادماندنی برای هواداران خونگرم پرسپولیس باشد.

وی در پاسخ سوالی که آیا قول گلزنی می‌دهید یا خیر، گفت: من قول می‌دهم یکی از بهترین بازی‌هایم را در فینال جام حذفی برابر سپاهان به نمایش بگذارم، البته خدا را شکر که قبل از این بازی حساس با تلاش بازیکنان توانستم گل بزنم و این موضوع قطعا در روحیه من تاثیر زیادی دارد.

مهاجم پرسپولیس تاکید کرد: قسمت و گلزنی همه چیز دست خداست، اگر خدا بخواهد آن روز گل بزنم، شک نکنید تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا در این روزهای حساس به پرسپولیس کمک کنم.برای گلزنی در دیدار پایانی جام حذفی یک قول جدی می دهم و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

انصاری در پاسخ سوالی که چه اتفاقی افتاد که گل زده‌ات را در دیدار با ملوان به مادرت تقدیم کردی، گفت: روز زن را به تمام مادران دلسوز ایران تبریک می‌گویم، مادرم زحمات زیادی برای من کشیده و حالا که اینجا هستم به خاطر دعاهای خیر او است که بدرقه راه من شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری که در نیم فصل اول انتقادهای زیادی به تو بود اما اکنون شرایط فرق کرده، گفت: من هم یک بازیکن هستم، همیشه انتقاد هست و کریم انصاری فرد هم سعی می‌کند بهترین استفاده ها را از این انتقادها داشته باشد. درست است که زیاد گل نزدم اما عملکرد فنی من به اندازه‌ای نیست که آنقدر از من انتقاد شود. البته می‌دانم معیار مهاجمان فقط با گلزنی سنجیده می‌شود ولی من در پرسپولیس همیشه سعی کردم موثر باشم. البته دنبال گلزنی هم بوده‌ام اما زیاد مهم نیست، انشاالله با یک همت همگانی قهرمانی جام حذفی می‌شویم و دل هواداران را شاد خواهیم کرد. به نظر من هواداران و پرسپولیس خیلی مهمتر از کریم انصاری‌فرد هستند.

مهاجم قرمز پوشان درباره بازی با سپاهان نیز گفت: بازی بسیار سختی را در پیش داریم، سپاهان تیمی است که برایش میزبان یا مهمانی ندارد اما پشتوانه محکمی را روز یکشنبه هفته آینده داریم که نام آنها هوادار است و قطعا با حمایتشان در فینال جام حذفی می‌توانیم با جام قهرمانی دور افتخار بزنیم، هواداران باید ما را تنها نگذارند.

وی در پایان در خصوص احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس در پایان فصل وسفرش به اروپا برای ادامه بازی به فارس گفت: خواهش می‌کنم درباره این موضوع از مدیر برنامه‌هایم سوال کنید، اکنون برای انصاری‌فرد از همه چیز مهم تر و واجب‌تر قهرمانی پرسپولیس است و می‌خواهم با تمرکز چندین برابری به بازی با سپاهان فکر کنم تا به مسئله دیگری توجه ندارم، همه چیز باید به موقع خود انجام شود و نباید تمرکزم را به مسئله دیگری مشغول کنم. صحبت از اروپا باشد برای پایان فصل.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها