دبیرکل فیفا گفت این پول حق ماست

کفاشیان : پول ایران در بانک‌های آمریکاست

حاشیه‌های جلسه اتحادیه فوتبال

ملاحی : چرا کفاشیان طفره می رود؟!

مدیران عامل و نماینده باشگاه‌ها از ساعت 10:30 امروز با حضور در اتحادیه فوتبال جلسه‌ای را برگزار کردند که برگزاری این جلسه با حاشیه هایی همراه بود که اعتراض برخی شرکت کنندگان به صحبت های اخیر کفاشیان برمی گردد.
کد خبر: ۵۵۸۳۳۰
ملاحی : چرا کفاشیان طفره می رود؟!


*در این جلسه عزیزالله محمدی، کریم ملاحی، صادق درودگر، خسرو ابراهیمی، محمد خروطی، حسین جباری‌زاده، جعفر جعفری، شهبازی و نمایندگان باشگاه استقلال اهواز، شهرداری تبریز، راه‌آهن، صنعت نفت و بسیاری از باشگاه‌های لیگ دسته اول حضور داشتند.
*در ابتدای جلسه عزیز محمدی اعلام کرد که تنها باشگاه‌های ملوان، استقلال و نفت تهران نامه درخواست 18 تیمی شدن لیگ برتر را امضاء نکردند که یکی مدیران عامل گفت استقلال هم  این نامه را امضاء کرده است.
عزیزالله محمدی در مورد 18 تیمی شدن لیگ برتر گفت: با کفاشیان صحبت کردم و از او خواسته‌ام 16تیمی شدن لیگ برتر را دو سه سال عقب بیندازد.

*خسرو ابراهیمی دو بار صحبت‌های خود را در جلسه مطرح کرد، او در مورد اتحادیه فوتبال گفت:‌ اتحادیه فوتبال متأسفانه قدرت ندارد. به نظر من باید بین باشگاه‌ها، اتحادیه و وزارت ورزش جلسه‌ای برگزار شود تا این مشکلات حل شود، در بسیاری از کشورهای اروپایی اتحادیه قدرت بسیار زیادی دارد و باید جایگاه اتحادیه فوتبال در ایران نیز مشخص شود.
*کریم ملاحی در بخشی از جلسه در واکنش به صحبت‌های کفاشیان در برنامه90 خاطرنشان کرد: چرا رئیس فدراسیون جوابی به سؤال های مطرح شده نمی‌دهد؟‌ وقتی رئیس فدراسیون از پاسخ دادن طفره می‌رود چه انتظاری از بقیه نفرات داریم؟

وی افزود: برخی مربیان در مورد قانون اساسی نیز صحبت می‌کنند، چرا وقتی که مشکلی دارند این مسائل مطرح می‌کنند، ما باید همیشه دلمان بسوزد.

عزیزمحمدی به ملاحی تذکر داد که اینگونه انتقاداتش را مطرح نکند که برخی مدیران عامل اعلام کردند که ملاحی حرف دل آنها را می‌زند.

*شهبازی مدیرعامل مس کرمان، گفت: چرا بدون کارشناسی تصمیم‌گیری می‌کنیم، ما نه دلیل 16 تیمی شدن و نه دلیل 18 تیمی شدن لیگ برتر را نمی‌دانیم. چرا این اعتراضات را روز اول نکردیم و الآن که یک فصل بازی شده تازه به فکر مطرح کردن این بحث‌ها افتادیم. من این نامه را امضاء کردم اما واقعاً دلیل اعتراض را نمی‌دانم؟!

وی خاطرنشان کرد: ما در جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون داشتیم به آیت‌اللهی اعلام کردم شما باید حرف ما را گوش دهید نه اینکه ما به حرف‌های شما گوش کنیم.

*صادق درودگر صحبت‌های خود را در این جلسه اینگونه مطرح کرد: اعتقاد دارم که قانون باید اجرا شود و نباید با قانون مقابله کنیم. اگر هر سالی که قرار است 4 تیم بیفتد این اعتراض‌ها مطرح شود چه زمانی می‌توانیم لیگ را 16 تیمی کنیم. بالاخره یکبار قانون باید اجرا شود. شما دیدید که سالی که تغییر ساعت انجام نشد کشور حدود 386هزار میلیارد تومان ضرر کرد. برای جام جهانی از 20 سال قبل تصمیم می‌گیرند و هیچ تغییری در قانون به وجود نمی‌آید.

ملاحی نسبت به صحبت‌های درودگر معترض شد و به او اعلام کرد: چرا شما این حرف ها را مطرح می‌کنید، به نظر شما بهروان باید برای فوتبال قانون تعیین کند؟

درودگر در ادامه صحبت‌های خود، گفت: امسال تنها 250میلیون تومان از فدراسیون فوتبال دریافت کردیم.

مدیران سایر باشگاه‌ها اعلام کردند که آنها هیچ پولی از فدراسیون دریافت نکرده‌اند.

*مددی نماینده باشگاه پیکان در پاسخ به صحبت‌های درودگر گفت: درودگر طوری صحبت کرد که تریبون در اختیارش بود، او قبلاً مخالف فدراسیون بود و نمی‌دانم چرا الآن موافق آنها شده است. آقای درودگر اگر ملوان در حال سقوط بود اکنون نیز این صحبت‌ها را مطرح می‌کردید، باشگاه‌ها باید از یکدیگر حمایت کنند. من مخالف 16 تیمی شدن لیگ برتر هستم چرا که این تصمیم غیرکارشناسی است. کشورمان ظرفیت بسیار بالایی دارد.

درودگر در پاسخ به این صحبت مددی به کنایه اعلام کرد: اگر به ظرفیت کشور است پس با این احتساب برزیل باید 40 تیم داشته باشد.

مددی در ادامه خاطرنشان کرد: برزیل ظرفیت بالایی دارد و از این مسئله استفاده می‌کند. ما نیز باید از تمامی ظرفیتمان بهره ببریم.

*خسرو ابراهیمی در تأئید صحبت‌های مددی عنوان کرد: آقای درودگر اگر ملوان در حال سقوط بود اکنون نیز این حرف‌ها را مطرح می‌کردیم. ما ذوب‌آهن را به زور در لیگ برتر حفظ کردیم اما باید تمامی باشگاه‌ها از یکدیگر حمایت کنند.


*حسن‌زاده: کروش برای خورد و خوراک مسئولان فدراسیون هم تصمیم  می گیرد!

حسن‌زاده نماینده صنعت نفت آبادان در ادامه جلسه گفت: چرا قانون غلط را تغییر ندهیم. مربی تیم ملی برای مسئولان فدراسیون تصمیم می‌گیرد و حتی هنگامی که آنها می‌خواهند به ورزشگاه بروند می‌گوید که از همت بروند یا ستاری؟ فقط خورد و خوراک آنها را اعلام نکرده است که مطمئن باشید این موضوع هم به زودی اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: یکی باید پیدا شود که رابطه‌اش با کی‌روش خوب باشد تا از این اوضاع راحت شویم.

*خروطی: برای کاهش تیم‌ها باید دو سه سال قبل اعلام کنیم

خروطی نماینده باشگاه گهر دورود در این جلسه اظهار داشت: ما از هفته پنجم درخواست دادیم که لیگ 18 تیمی بماند، مردم لرستان یک هفته پیش از هر بازی هر روز به ورزشگاه می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند. در بازی با استقلال هم هر روز به ورزشگاه می‌آمدند. مردم دلخوشی دیگری ندارند اگر قرار است که تیم‌ها را کاهش بدهیم باید دو سه سال قبل اعلام کنیم.

*درودگر: آدم دولتی نیستم

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان در این جلسه در خصوص صحبت‌های مددی که گفته بود او دولتی است عنوان کرد: من آدم دولتی نیستم و همیشه حرف خودم را می‌زنم. آن زمانی که معاون رئیس‌جمهور از من شکایت کرد، همین آقای براتی وکیلم بود هیچگاه حرفم را عوض نمی‌کنم.

وی ادامه داد: تنها کسی که در جلسه فدراسیون در مورد جام حذفی صحبت کرد من بودم. من اعتقادم این است اگر کفاشیان کار خوب انجام دهد دستش را می‌بوسم و اگر نادرست باشد واکنش نشان می‌دهم.

مدیرعامل ملوان عنوان کرد: قانونی که تصویب شود نباید با آن مقابله کنیم، اهل لابی کردن نیستم که در جلسه یک حرفی بزنم و بعد با کفاشیان به گونه‌ای دیگری صحبت کنم. اما دیدم که برخی بعد از جلسه در صحبت با کفاشیان نظر دیگری می‌دهند.

*دادرس: من هم همرنگ جماعت شدم

دادرس در این جلسه اظهار داشت: بیشتر صحبت‌هایی که حاضرین مطرح کردند احساسی بود تا کارشناسی. من می‌خواستم طور دیگری صحبت کنم اما به ناچار همرنگ جماعت شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها