مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با تصمیم جدیدی که گرفته شده فردا از 12 چهره ماندگار پرسپولیس تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۵۲۸۷
فردا از چهره های ماندگار پرسپولیس تجلیل می شود


حسین قدوسی اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های باشگاه پرسپولیس فردا از 12 چهره ماندگار این باشگاه تجلیل خواهیم کرد. البته ابتدا قرار بود از 10 چهره تجلیل کنیم اما حالا به 12 نفر تغییر پیدا کرده است.
وی افزود: این اقدام بسیار ارزشمند است که از تلاش تاریخ‌سازان باشگاه پرسپولیس تجلیل کنیم. در این مراسم مسئولان صدا و سیما، گزارشگران خوب تلویزیونی، اصحاب رسانه، مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاه‌های مختلف لیگ برتری دعوت کردیم که این مراسم باشکوه‌تر برگزار شود.

وی ادامه داد: قطعا حضور اصحاب رسانه باعث دلگرمی ما خواهد شد. ضمنا طبق برنامه‌ریزی دقیقی که داریم از خانواده بازیکنانی که دار فانی را وداع گفته‌اند قدردانی می‌کنیم تا یادشان را گرامی بداریم.
قدوسی تاکید کرد: از سه ماه پیش طبق جلساتی که با پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس مانند پروین، بهزادی، کلانی، کاشانی، استیلی، شیرینی، منتقمی و دکتر اسماعیلی گذاشته‌ایم مسائل را برنامه‌ریزی کردیم و به پیشنهاد پروین قرار شد در اولین قدم از 12 چهره ماندگار که به انتخاب خودشان رسیده، تجلیل کنیم.
مدیر روابط عمومی قرمزپوشان تاکید کرد: البته در جلسات بعدی سعی خواهیم کرد از بزرگان دهه 50 و 60 نیز به عنوان چهره‌های ماندگار تجلیل کنیم. بالاخره رویانیان اقدامات خوبی را با تخصیص شرکت پیشکسوتان، حقوق ماهیانه و بیمه‌ها مهیا کرده است اما تمایلی نداشت این موضوع رسانه‌ای شود.
به گزارش فارس؛ قدوسی در پایان درباره سهام پرسپولیس نیز گفت: برای مقدمات واگذاری سهام به پیشکسوتان و هواداران رویانیان شخصا ورود کرد و جلساتی را با مسئولان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد و دارایی برگزار کردند. وی معتقد است که این سهام متعلق به پیشکسوتان و مردم است و قطعا با تلاش زیاد مدیریت لازم را در این زمینه انجام خواهد داد چون هواداران و پیشکسوتان صاحبان اصلی سهام این باشگاه هستند که به زودی این اتفاق می‌افتد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها