خوروش:بلاتکلیف هستیم

طالبی به امید بخشش به رشت رفت

مدافع اخراجی تیم سپاهان به امید بخشش توسط سازمان لیگ و کمیته انضباطی این تیم را در سفر به رشت برای رویارویی با تیم داماش همراهی می کند.
کد خبر: ۵۵۵۱۹۷
طالبی به امید بخشش به رشت رفت

پس از آنکه فرشید طالبی با دریافت دو کارت زرد در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اخراج شد، مسئولان باشگاه سپاهان با بررسی فیلم اخطارهای این بازیکن توسط کارشناسان داوری به این نتیجه رسیدند که هیچکدام از آنها صحیح نبوده است.
متعاقب این موضوع سپاهانی ها طی یک درخواست رسمی از سازمان لیگ و کمیته انضباطی خواستند که به دلیل اشتباهات داور بازی کارت‌های فرشید طالبی بخشیده شود. رسول خورروش در این خصوص به مهر، می گوید: " ما برای بازی با داماش فرشید طالبی را همراه تیم به رشت آورده ایم اما متاسفانه در خصوص استفاده از این بازیکن مقابل تیم داماش بلاتکلیف هستیم چون تا این لحظه سازمان لیگ و کمیته انضباطی به درخواست ما هیچگونه پاسخی نداده اند. "
وی در خصوص برنامه تیم سپاهان برای سفر به امارات و بازی با تیم النصر در رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: ما پس از بازی با تیم داماش صبح شنبه به تهران رفته و در هتل المپیک مستقر می شویم، سپس عصر یکشنبه با پرواز ساعت 19:30 تهران را به مقصد امارات ترک خواهیم کرد تا در روز سه شنبه به مصاف تیم النصر در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها