کد خبر: ۵۵۱۷۷۱
کلاه قرمزی متعلق به همه است

حمید مدرسی، تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی» گفت: این مجموعه تنها متعلق به حمید جبلی، ایرج طهماسب یا حمید مدرسی نیست، زیرا همه افراد با جان و دل برای فراهم آوردن لحظاتی شاد برای مردم در روزهای پایانی سال و تعطیلات کار کردند.

مدرسی درباره این مجموعه به فارس گفت: سایت هواداران کلاه قرمزی به نشانیwww. kolahghermazi.ir راه‌اندازی شده است. از این پس علاقه‌مندان می‌توانند در تالار گفت‌و‌گو و تمام سرویس‌هایی که برای هواداران کلاه قرمزی آماده شده است با ما ارتباط داشته باشند. در‌این سایت از اولین بازی بین‌المللی کلاه قرمزی (به صورت HD) رونمایی شد و برای هواداران و علاقه‌مندان به کلاه قرمزی دانلود رایگان اولین بازی کلاه قرمزی قرار داده شده‌است. در این سایت علاقه‌مندان می‌توانند از آخرین خبرها و عکس‌های مجموعه مطلع شوند، هدایای ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان هم در نظر گرفته شده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با پیامک بدون متن به 8070 ایرانسل عضو سایت هواداران کلاه قرمزی شوند و از خدمات این سایت بهره‌مند شوند. دوستداران عروسک‌های این مجموعه در این سایت می‌توانند انتقاد و نظر خود را بنویسند.

مدرسی درباره حضور مهمانان و شخصیت‌های عروسکی مجموعه گفت: برای مجموعه نوروزی امسال از حضور مهناز افشار، طناز طباطبایی و رامبد جوان بهره بردیم، همچنین عروسک‌های جدیدی به مجموعه اضافه کردیم که هر یک از آنها را حساب شده و با تامل و تفکر به عروسک‌های قبلی اضافه شدند تا هر یک بتوانند در ذهن مخاطب جای بگیرند. برای طراحی حرکت، دیالوگ و صدای مناسب عروسک‌ها مدت‌ها فکر شد تا جای خود را در دل مخاطبان باز کنند و مانند عروسک «کلاه قرمزی» در ذهن بیننده‌ها بمانند.

وی گفت: وقتی به تیتراژ این مجموعه نگاه کنید بسیاری از نامداران و اهل فن حوزه سینما و تلویزیون در این مجموعه فعالیت کردند. در پشت صحنه این مجموعه از عواملی بهره بردیم که در کارنامه هنری‌شان کارگردانی سینما و تلویزیون دیده می‌شود. بیراهه نیست اگر بگویم ارکستر سمفونیک بزرگی به رهبری ایرج طهماسب در این مجموعه وجود دارد که هر یک از عوامل در حوزه کاری خود هنرمندان حاذقی هستند. همین امر باعث می‌شود تا کار در حوزه کودک و نوجوان هم‌ردیف آثار فاخر و الف ویژه سازمان و صدا و سیما قرار گیرد و بتواند رکوردار جذب مخاطب (طبق آمار ارائه شده) باشد.

تهیه‌کننده مجموعه کلاه قرمزی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ گاه پشت صحنه مجموعه دیده نمی‌شود و از حضور خبرنگاران و اهالی رسانه در پشت صحنه مجموعه جلوگیری می‌شود، گفت: مجموعه کلاه قرمزی جزو بی‌حاشیه‌ترین مجموعه‌های سازمان صدا و سیماست. دو دهه از تولد عروسک کلاه قرمزی و پسرخاله می‌گذرد و مخاطب‌های دو دهه با این عروسک‌ها ارتباط خوب و زنده‌ای برقرار کردند که با دیدن پشت صحنه فضای ذهنی مخاطب ممکن است به هم بریزد. این خواسته و تاکید کارگردان مجموعه، آقای طهماسب است زیرا پشت صحنه مجموعه را حریم عروسک‌ها می‌داند و بر این اعتقاد است که نباید حس زنده بودن و باورپذیری عروسک‌ها برای مخاطب خدشه‌دار شود. ما علاقه‌مندیم مخاطب همچنان با این عروسک‌ها ارتباط برقرار کند و لحظه‌های شادی را برای تمام گروه‌های سنی فراهم آوریم و شخصیت‌های عروسکی آنها ماندگار باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها