کمدی سخیف «ایران برگر» و سخنرانی فیلم شده «کمال تبریزی»

نقد تند و تیز «مسعود فراستی» بر 19 فیلم جشنواره امسال

تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی «ققنوس» با تایید حضور مسعود فراستی به عنوان مجری، کارشناس ثابت این برنامه، یادآور شد: بنا داریم تا آقای فراستی به عنوان کارشناس ثابت برنامه حضور پیدا کند و ایشان هم قبول کرده تا در برنامه به عنوان مجری حاضر شود.
کد خبر: ۵۴۶۷۵۲
تهیه‌کننده‌ «ققنوس»: مسعود فراستی قبول کرده مجری ثابت ما باشد

علی سلیمانی در گفت‌وگویی که با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، داشت‌، حضور فریدون جیرانی در برنامه «ققنوس» را نادرست خواند و افزود: ایشان درگیر کارهای سینمایی‌اش است.

 

او ادامه داد: بعد از اتمام سری اول «ققنوس»، تصمیم گرفته شد که سری دوم برنامه ساخته شود اما هنوز به قطعیت نرسیده که بخش‌های تولیدی «ققنوس» در ایام نوروز به روی آنتن برود و در حال بررسی است.

 

علی سلیمانی سپس گفت: 28 بهمن ماه آخرین قسمت از سری اول برنامه‌ی «ققنوس» به پایان رسید و از آن به بعد به دنبال تولید سری دوم برنامه بودیم که با مذاکراتی که با شبکه چهار و مدیر شبکه داشتیم، بنا شد تا 10 قسمت دیگر به شکل تولیدی برای ایام نوروز تولید کنیم و بعد از تعطیلات ایام نوروز هم برنامه به شکل زنده به صورت هفته‌یی به روی آنتن برود، اما تمام اینها هنوز به قطعیت نرسیده است و تکلیفمان مشخص نیست.

 

تهیه‌کننده «ققنوس» همچنین درباره‌ی تغییر رویکرد برنامه‌اش در سری جدید، اظهار کرد: رویکرد برنامه طبق روال گذشته پیش می‌رود. مضاف بر اینکه در سری اول «ققنوس» جای میهمانان مخالف و در واقع کسانی که نگاه متفاوتی دارند خالی بود. اما این بار در سری جدید نیت ما این است که از همه طیف‌های سینمایی استفاده کنیم و در واقع جا برای همه اهالی سینما داشته باشیم.

 

سلیمانی در پایان گفت‌وگوی خود تاکید کرد: در سری جدید برنامه «ققنوس» تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا میزبان تمامی افرادی باشیم که اهالی سینما هستند و نگاه متفاوتی دارند.

 

انتهای پیام  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها