برنامه مل مل امسال نیز در سی و دومین دوره «جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان» در شهر اصفهان پوشش رسانه ای فعال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۰۳
حضور برجسته «مل مل» در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه کودک، محمود سلامیان تهیه کننده برنامه «مل مل» به روابط عمومی شبکه کودک گفت: بیش از چهار سال است که برنامه مل مل رکورددار پوشش رسانه ای این جشنواره هست و بیشترین زمان پوشش خبری را این برنامه داشته است.

تهیه کننده «مل مل» افزود: دو آیتم ویژه جشنواره در برنامه داریم که توسط مل مل وگلی اجرا می شوند؛ بخش اخبار و حاشیه جشنواره که با زبان طنز مطرح می شود و بخش بعدی قصه گویی ست که هرروز در برنامه با کمک بچه های حاضر یک قصه پیشنهادی با پیام آموزنده خلق می شود و سپس قصه به یک فیلمساز سینمای کودک پیشنهاد می شود که اگر قابلیت داشت با تبدیل قصه به فیلمنامه؛ فیلمی در ژانر کودک تولید شود.

سلامیان در ادامه گفت: «تفکر نقادانه کودک» محور برنامه مل مل در جشنواره امسال خواهد بود. سعی در این است تا بچه هاآموزش ببنید شکل ظاهری و حتی محتوایی فیلم را نقد کنند و همچنین تشویق بشوند به کار خلاقانه، به طور مثال با ساخت فیلم کوتاه با اعضای خانواده توسط گوشی تلفن همراه در زمینه خلاقیت و پرورش آن کار کنند.

این تهیه کننده با بیان اینکه هر روز در برنامه یکی از فیلم های خوب جشنواره را معرفی خواهیم کرد در پایان افزود: برنامه مل مل از 28 مرداد تا 4شهریور هر روز به مدت 54 دقیقه از محل جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهر اصفهان ساعت 16 روی آنتن خواهد رفت و فیلمسازان، بازیگران و همچنین کودکان و نوجوانان شهر اصفهان در برنامه حضور خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها