کارگاه آموزشی ششمین اجلاس جهانی صدا با عنوان « جلوه های صوتی زیست بوم زندگی شهری در رادیو » برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۷۴
برنامه سازی با جلوه های صوتی زندگی شهری

به گزارش جام جم آنلاین از کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو، سالن شیخ مفید مرکز همایش های صدا و سیما روز دوشنبه دوم اردیبهشت میزبان اندیشمندان و میهمانان داخلی و خارجی علم ارتباطات و رسانه بود.

در این کارگاه آموزشی خانم « فلاویا وینیا» به عنوان مدرس کارگاه، تجربیات پروژه خود را در رادیو محلی کشور رومانی برای شرکت کنندگان در کارگاه تشریح کرد.

فلاویا وینیا معتقد است: تهیه جلوه های صوتی زیست بوم زندگی شهری و گنجاندن آن در برنامه سازی رادیو، شیوه ای جذاب برای تولید برنامه های رادیویی شهری است.

زیبایی شناسی کلام در رادیو و فرهنگ

روز دوشنبه دوم اردیبهشت، سالن شیخ مفید مرکز همایش های صدا و سیما میزبان اندیشمندان و میهمانان داخلی و خارجی علم ارتباطات و رسانه بود.

این کارگاه آموزشی با حضور دکتر مجید شریف خدایی از دانشگاه صدا و سیما، دکتر منوچهر دانش پژوهان از دانشگاه فارابی، خانم دکتر هیدا بابازین از مدیران رادیو مالزی، دکتر ظهیر احمدی، حمزه علی محمدی، پریا جمالیان و محمدامین دلنوازان به عنوان پژوهشگر و دیگر علاقه مندان حوزه رادیو برگزار شد.
نقش رادیو در انسجام ملی، هویت ملی و زبان فارسی، نقالی و گویندگی در رادیو، زبان گفتار و محاوره در رادیو و زیبایی شناسی در رادیو از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

در این پنل، دکتر هیدا بابازین از موفقیت های رادیو اف ام مالزی در جذب مخاطبان و شنوندگان گفت و درباره چگونگی بازنشر تولیدات شنیداری در فضای چندرسانه ای توضیح داد.

گزارشگری در وضعیت تروما

صبح روز سه شنبه سوم اردیبهشت، سالن شیخ مفید مرکز همایش های صدا و سیما میزبان اندیشمندان و میهمانان داخلی و خارجی علم ارتباطات و رسانه بود.

در این کارگاه آموزشی موضوعاتی مانند «نقش بازی در تولید تعاملی در رادیو» ، «قالب های جدید رادیویی در عصر شبکه» ، «گزارشگری در وضعیت تروما» ، «ظرفیت موسیقی محلی در برنامه سازی با حضور و ارائه استادان و پژوهشگرانی از جمله دکتر محمد اخگری، دکتر مجید شریف خدایی، دکتر زهرا صفائیان، دکتر معصومه اسماعیل نژاد، مجید محمدی، سهیل ایزدی، آیت نتاج و بسیاری دیگر از اهالی رسانه مطرح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها