اولین بازی تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی توسط علی اکبر ارمنده گزارشگر رادیو ورزش، گزارش می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۵۲
تدارک گسترده رادیو ورزش برای جام ملت های آسیا

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، در برنامه «جام ملت های آسیا» کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش که از ساعت 19:30 به مدت 120 دقیقه پخش می‌شود، علی اکبر ارمنده اولین بازی تیم ملی کشورمان را گزارش می‌دهد و حسین صالح کارشناسی و مسعود نجات تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

گفتنی است؛ بازی‌های ایران از سری مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا از رادیو ورزش موج fmردیف 92 مگاهرتز پخش می‌شود و 14 بازی دیگر از طریق اینترنت کانال 2 رادیو ورزش از استودیوی 21 پخش می‌شود.

روز گذشته (یکشنبه) دیدار تیم های استرالیا - اردن از رادیو اینترنتی ورزش (کانال 2) پخش شد.

امروز بازی کره جنوبی – فیلیپین ساعت 17 تا 19 و فردا بازی‌ های عراق – ویتنام، عربستان - کره شمالی، ژاپن - ترکمنستان، قطر - لبنان، چین- عراق، لبنان - عربستان، عمان - ژاپن پخش می‌شود.

بعد از آن نیز بازی‌‌های تیم‌های صعود کننده از گروها نیز از رادیو اینترنتی ورزش کانال 2 از طریق سایت و اپلیکیشین پخش می‌شود.

پخش اینترنتی رادیو ورزش (کانال ۲) به نشانی:Www.radiovarzesh.ir و اپلیکیشین Iranseda.ir می باشد

قابل ذکر است تمامی بازی‌ها از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود و سایر شبکه‌های رادیویی در برنامه‌ های ورزشی خود به تحلیل آن ، می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها