برنامه های ترکیبی ضربان، گپ گشت و لوتوس، امروز به موضوعاتی نظیر بیماری های داخلی و گوارشی، همسر آزاری و زیبایی و رابطه آن با اعتماد به نفس می پردازد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۱۹
نقد همسر آزاری روی آنتن شبکه سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سلامت سیما، این برنامه امروز ساعت 16 به بیماری های داخلی و دستگاه گوارش می پردازد.

دکتر ایرج خسرونیا در برنامه پیش رو حضور خواهد داشت تا راهکارهایی درباره درمان انواع بیماری های گوارشی و داخلی ارائه نماید.

گفتنی است؛ مخاطبان می توانند ضربان را از شنبه تا جمعه با اجرای دکتر حسام الدین ریاحی پور و دکتر بابک حسن زاده تماشا کنند.

همچنین برنامه ی مستند گونه «گپ گشت» با هدف بررسی، تبیین و تحلیل آسیب های اجتماعی روی آنتن می رود. این برنامه میزبان ملکه فراهانی، فرزانه امیر یزدانی و داود رئوفی است تا درباره انواع همسر آزاری مباحثی را مطرح، تحلیل و تبیین نمایند.

«گپ گشت» ساعت 19:30 روی آنتن شبکه سلامت می رود.

در نهایت برنامه ترکیبی «لوتوس» با اجرای مفرح و با نشاط حسین رفیعی، روز های فرد ساعت 23 روی آنتن می رود و مخاطبان می توانند در ساعات پایانی روز لحظات خوبی را در کنار خانواده خود تجربه نمایند.

«لوتوس» پیش رو با حضور دکتر جزایری و دکتر تهرانی دوست به موضوع زیبایی و رابطه آن با اعتماد به نفس افراد در جامعه، ورود می نمایند و آنرا بررسی و تحلیل موشکافانه می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها