برنامه جدید «تهرانک» با آموزش رفتارهای شهروندی در قالب طنز و کمدی تقدیم حضور فرهیختگان رادیو تهران می شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۷۷
تهرانک را از رادیو تهران بشنوید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو تهران، نیما نعمتی زاده تهیه کننده برنامه گفت: تهرانک یک برنامه عصرگاهی است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 و 30 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود. این برنامه هدفش آموزش رفتارهای شهروندی و قوانینی است که به دو موضوع حقوق و مسئولیت های شهروندی در تهران به بیان طنز و گاه کمدی می پردازد.

وی افزود: ما در این برنامه موضوع ها را کلی نمی بینیم، بلکه جز از کل را می گیریم و درباره آن به زبان شوخی حرف می زنیم. قالب برنامه ترکیبی و جنگ است ؛ موضوعاتی از قبیل گذاشتن مانع برای پارک کردن، انداختن ته سیگار در زباله عمومی، مهمانی های دیر وقت و همچنین نگهداری درست از رودخانه ها و... را به زبان شیرین بیان می کنیم.

برنامه موضوع محور طراحی شده تا ما زودتر به مهم ترین اهداف این برنامه که بیان قوانین شهروندی به زبان شیرین است، برسیم. بازیگران در بخشی با عنوان لاله زار هر روز یکی از رفتارهای کوچک و جزئی شهروندان را بیان می کنند و از زاویه های مختلف به آن می پردازند، در بخش نمایشی لاله زار با موضوع برنامه شوخی می شود.

نعمتی زاده متذکر شد: یکی از ویژگی های این برنامه بیان نو و تازه از قوانین شهروندی و اعلام فراخوان برای علاقه مندان به گزارشگری است. در برنامه تهرانک هر روز از مخاطبان دعوت می شود تا خودشان گزارشگر افتخاری برنامه باشند و به بهترین گزارشگر هم جایزه داه می شود.

پریسا جمالی گوینده، نیلا نعمتی زاده گوینده کودک، ملیکا طاهری عطار و نیما نعمتی زاده بازیگر، آتیه دهقانی و سهیل عبدل علیزاده گزارشگر شما مخاطبان را از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراهی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها