مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در پاسخ به سوالی مبنی بر خبرهایی که درباره ممنوع‌التصویری وزیر ارتباطات در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، گفت: این چگونه ممنوع‌التصویری است که هر روز روی آنتن رسانه ملی حضور دارد و مردم در جریان آخرین اظهارنظرهای وی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۸۲
شاید معنی ممنوع‌التصویر فرق کرده!

محمد حسین رنجبران در گفتوگو با ایسنا و در پاسخ به این پرسش که آیا از بعد از اظهار نظر وزیر ارتباطات در خصوص مصوبه کمیسیون فرهنگی مجلس برای واگذاری مسؤلیت صوت و تصویر فراگیر به صداوسیما، آذری جهرمی ممنوعالتصویر شده است؟ تصریح کرد: آقای آذری جهرمی از روزی که این اظهار نظر را انجام داد، یعنی سوم اردیبهشت تا امروز که یک هفته میگذرد، تقریبا به صورت میانگین هر روز در بخشهای مختلف خبری رادیو و تلویزیون حضور داشته است؛ شاید معنی ممنوعالتصویر فرق کرده است و ما خبر نداریم؟!

رنجبران با بیان اینکه بخشهای مختلف خبری شبکههای یک تا پنج و شبکه جهانی جامجم هم در این یک هفته، هشت خبر مجزا از وزیر ارتباطات پخش کردهاند، گفت: بخشهای خبری 20 و 30 دقیقه و 22و 30 دقیقه شبکه دو ، خبر 21 شبکه یک، خبر 22 شبکه سه، خبر 24 شبکه پنج و خبر عصرگاهی شبکه جهانی جام جم در این مدت صحبتهای آقای آذری جهرمی را به صورت جداگانه و در روزهای مختلف انعکاس دادهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها