دکتر علی عسکری در افتتاحیه مسابقات قرآن کریم:

هرکس که اهل قرآن است باید خود یک رسانه باشد

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه رسول خدا (ص) یک رسانه نورانی و پاک و قرآن نیز رسانه ای است که همه انسانها را تحت تاثیر انوار نورانی خود قرار می دهد تاکید کرد:هر کس که اهل قرآن است باید خود یک رسانه باشد ، رسانه ای برای دفاع از اسلام و از ولایت حقه الهی.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۸۱
هرکس که اهل قرآن است باید خود یک رسانه باشد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، دکتر علی عسکری در افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم انس با قرآن را منشا قدرت کشورهای اسلامی و جهان اسلام دانست و تصریح کرد: تمسک به قرآن کریم و عمل به آیات آن می تواند مسلمانان را از شر دشمنان محفوظ دارد و سبب آرامش آنان شود.

رییس رسانه ملی با بیان اینکه این روزها شاهد هستیم که دنیا پر از فتنه‌ است افزود: تا آنجا که تاریخ را می‌شناسم، اعتقاد دارم در این برهه ،شیطان بیش از هر زمانی برای تخریب بشریت، انسانیت و فاصله انداختن میان انسان‌ها و دین ، تلاش می کند اما مسمانان و مؤمنان باید با اتکای به قرآن و اسلام مقابل این فتنه‌های شیطانی بایستند و جلوی تهاجم شیطان به بشریت را بگیرند .

وی عملکرد آمریکا؛ اسرائیل و وهابیت را به فتنه ای تشبیه کرد که در عصر حاضر کشورهای اسلامی را تهدید می کنند . رییس سازمان صدا وسیما با انتقاد از عملکرد عربستان سعودی در منطقه و کمک این کشور به گروه هایی مانند داعش در قتل عام مردم عراق و سوریه گفت : این عملکرد سعودی ها موجب شده تا امروز با موجی از نفرت مسلمانان جهان از مناطق مختلف مواجه شوند نفرتی که هر روز بیشتر نمایان می شود.

وی ابراز امیدواری کرد : امت اسلامی با اقتدار نیروهای مقاومت و با تمسک به قران کریم این دوره پر تنش را هم پشت سر بگذارد و با قدرت مقابل استکبار و صهیونیست ها بایستد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها