دومین قسمت برنامه سفیران به گفتگو با «ویلیام مکس وایتد» سفیر آفریقای جنوبی در ایران اختصاص دارد که امشب 24 بهمن ماه ساعت 22 از شبکه پنج سیما پخش می شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۱۹
سفیر آفریقای جنوبی مهمان «سفیران» می شود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سفیر آفریقای جنوبی در این برنامه پیرامون موضوعاتی مانند پیوست بورس تهران به ژوهانسبورگ، افزایش حجم مبادلات غیرنفتی دو کشور، برجام، تجارت با یورو، تهاتر و استفاده از پول رایج دو کشور در معاملات و... به گفتگو می نشیند.

برنامه سفیران با محوریت بازنمایی تجارت خارجی، روابط اقتصادی و دپیلماسی سیاسی – فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تهیه و تولید شده است.

این برنامه در دفتر یا اقامتگاه خود سفیران و مکان های کمتر دیده شده دیپلماتیک تصویر برداری شده است و درباره موضوعاتی چون، تمایلات کشورهای جهان از محصولات ایرانی، نحوه صادرات به سایر کشورها و تسهیلاتی که سفارتخانه‌ها ارائه می‌کنند، نگاه سفرا به کالاهای ایرانی و نظرشان درباره حذف دلار از معاملات فی مابین و موراد بسیاری از این دست در فضای صمیمانه به گفت‌وگو می‌نشینند.

برنامه تلویزیونی «سفیران» کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که در فصل اول در هفت قسمت 55 دقیقه ای به تهیه کنندگی و اجرای عبدالله عبدی بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها