معاون امور استان‌های رسانه ملی با تأکید بر هم‌افزایی در عرصه مدیریت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی در دستور کار جامعه رسانه ملی است و این موضوع در مراکز استانی صداوسیما با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۵۱
مدیریت جهادی در دستور کار شبکه‌های استانی است

بهگزارش روابط عمومی معاونت امور استانها، دکتر علی دارابی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساختهای شبکههای استانی نیز برنامههای اساسی را در رسانه ملی ترتیب دادهایم، بیان کرد: مازندران از استانهایی بوده که میتواند قطب گردشگری، صنعت و کشاورزی کشور باشد و عزم و اراده رسانه استانی در معرفی ظرفیتهای مازندران در عرصههای ملی و بینالمللی مصمم است.

دکتر دارابی با بیان این که رسالت صداوسیما که همان زبان مردم و حامی دولت بوده را اجرایی میکند، افزود: جامعه ما خدمات بزرگی به نظام کرده است و باید رسانه ضمن بیان خواستههای مردمی در خدمت توسعه و پیشرفت استان باشد.

وی با بیان این که مسئولان آستانهتحمل خود را در برابر انتقادات رسانهای افزایش دهند، خاطرنشان کرد: جامعه پرسشگر، مسئولان پاسخگو نیاز دارد و رسانه باید ضمن حفظ مرجعیت خود بتواند بیانکننده نیازهای مردمی و معرف توانمندیهای توسعهای مناطق باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها