برنامه پایش امشب اول بهمن با موضوع بررسی وضعیت اشتغال مدیران بازنشسته و پروازی و علل افزایش نرخ ارز روی آنتن شبکه یک می رود.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۰۴
بررسی وضعیت اشتغال مدیران بازنشسته و پروازی در «پایش»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، نرخ دلار آمریکا که در هفته های گذشته با روند صعودی قیمت روبرو بوده و درنخستین روز هفته جاری نیز این افزایش قیمت ادامه داشته و به ۴۵۰۰ تومان رسیده است.

علت صعود نرخ دلار و اثرآن بر اقتصاد کشور و اوضاع معیشتی مردم دربرنامه امشب پایش بررسی می شود. در بخش دیگری از برنامه امشب لایحه تعارض منافع واکاوی و تشریح خواهد شد.

همچنین در بخش دیگر برنامه با حضور مرتضی لطفی مدیرعامل شستا، سلیم عادل نژاد مدیر هلدینگ خلیج فارس و محمدرضا پورابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی، وضعیت اشتغال مدیران بازنشسته، مدیران پروازی، موضوع تخلفات مدیران و وعده های مسئولان برای پیگیری تخلفات، پیگیری می شود.

در سوال نظرسنجی برنامه امشب هم از بینندگان پرسیده شده است: انتشار گزارش دخل و خرج و شفافیت عملکرد مدیران کدامیک از دستگاه ها باید در اولویت باشد؟ 1- بانک ها 2- اصناف 3- دادگاه ها 4- وزارت بهداشت 5- سازمان امور مالیاتی.

علاقمندان به شرکت در نظرسنجی می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه 30000111 پیامک کنند.

در قسمت پایانی برنامه هم سه جوان موفق تجربیات موفقیت خود را در اختیار بیننده ها و جوانان جویای کار قرار خواهند داد.

پایش به تهیه‌کنندگی علی ملکی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداوود اسفندیاری از این شبکه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها