فعالیت های حجت الاسلام رحمتی، روحانی روستای بهلول آباد واقع در تایباد خراسان رضوی، آمیخته با زندگی مردم و تلاش در جهت ساماندهی وضعیت معیشتی و رفاهی آنان و خصوصاً نسل جوان روستا است.
کد خبر: ۱۱۱۴۱۰۹
معیشت و اشتغال مردم و جوانان دغدغه یک روحانی «در امتداد فلق»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، این روحانی در دوران حضور خود در این روستا با توجه به مشکلات کودکان و نوجوانان روستا نسبت به تاسیس مدرسه در آنجا، پیگیری و اقدام کرده است.

همچنین بوستان روستایی، زمین های ورزشی و زمین بازی با سخت کوشی و همت او در روستا ایجاد شده است و از این بستر فضای مناسبی برای اوقات فراغت مردم مهیا گردیده است.

از سوی دیگر این روحانی پرتلاش برای فراهم نمودن شرایط اشتغال نسبت به برگزاری کلاس های آموزش فنی و حرفه ای در مسجد روستا برای جوانان و نوجوانان اقدام کرده و از سویی نیز پیگیر تامین وام اشتغال برای راه اندازی کارگاه های کوچک برای هنرجویان آموزش دیده بوده است.

حجت الاسلام رحمتی، این روحانی کوشا و اثرگذار روستای بهلول آباد با ایجاد شورایی متشکل از 12 نفر از کشاورزان معتمد روستا نسبت به پیگیری و رفع مشکلات و مسائل مربوط به این گروه که بخش عمده مردم روستا را شامل می شود، اقدام کرده است.

مستند در امتداد فلق به تهیه کنندگی: مهران رستمی و کارگردانی رضا عطار، فردا پنج شنبه 28 دی ساعت ١٣:١٤ از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها