سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشور از تعامل رسانه ملی با این سازمان در اطلاع رسانی از دستاوردهای دانشمندان هسته ای کشور قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۳۷۲
قدردانی سازمان انرژی اتمی از صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی صدا و سیما، بهروز کمالوندی گفت: دستاوردهای بسیار ارزشمندی در زمینه‌های مختلف هسته‌ای به همت دانشمندان جوان کشورمان، به دست آمده که نیاز به اطلاع رسانی در رسانه‌های کشور دارد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر همکاری خوب و مثبت صدا و سیما در اطلاع رسانی از این دستاوردها، از دیگر رسانه‌ها نیز خواست برای معرفی پیشرفت‌های دانشمندان این سازمان در زمینه های مختلفی کشاورزی، پزشکی، بهداشتی و صنعتی بیش از پیش همکاری کنند.

معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: موضوع هسته ای، موضوعی ملی است که باید آن را در ابعاد مختلفی چون فنی، سیاسی، بین المللی و حقوقی دید و برجسته کردن دستاوردهای مهمی که در این زمینه در مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی سازمان انرژی هسته‌ای پدیدار شده می‌تواند به غرور ملی کمک کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجهی که در زمینه‌های مختلف درمانی و صنعتی در این سازمان شده، افزود: کشورهایی نظیر آمریکا تلاش می‌کنند با شانتاژ خبری و تبلیغی، توسعه دانش هسته‌ای در زمینه‌های مختلف را در سایه مسائل سیاسی قرار دهند تا دنیا از پیشرفت‌های محققان ایرانی در فن آوری‌های سودمند غافل شود.

کمالوندی با قدردانی از رسانه ملی که این پیشرفت ها را از زوایای مختلف بررسی و اطلاع رسانی می کند، خواستار افزایش این تعاملات برای ارج نهادن به زحمات شبانه روزی دانشمندان و محققان جوان کشورمان شد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی به پوشش وسیع خبری در زمان مذاکرات برجام در صدا و سیما اشاره و آن را نمونه ای از تعامل خوب اطلاع رسانی در رسانه ملی ارزیابی کرد.

اضافه می شود؛ بر اساس گزارش های آماری موجود، رسانه ملی صدها ساعت برنامه و گزارش تولیدی و خبری در شبکه های رادیویی و تلویزیونی در باره پیشرفت‌های محققان هسته‌ای کشورمان در زمینه های تولید رادیو داروها، پزشکی، کشاورزی و کاربردهای انرژی هسته‌ای در صنایع مختلف تولید و پخش کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها