شبکه رادیویی قرآن با پخش ویژه برنامه های متنوع در ماه محرم یک حسینیه قرآنی برای مخاطبان می شود.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۱۸
برنامه های رادیو قرآن در ماه محرم اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه رادیویی قرآن با پخش ویژه برنامه های متنوع در ماه محرم یک حسینیه ی قرآنی برای مخاطبان می شود.

با پخش ویژه برنامه‌های محرمی در رادیو قرآن، این رادیو یک حسینیه قرآنی برای مخاطبان می شود که علاقمندان می‌توانند از برنامه‌های مناسب و مرتبط با محرم استفاده کنند.

سخنرانی علما و بزرگان دین اسلام از جمله مقام معظم رهبری، آیت الله جوادی آملی، آیت الله حسن زاده آملی، حجت الاسلام مؤمنی، دکتر رفیعی و آیت الله وحید خراسانی در خصوص ایام محرم و با توجه به نامگذاری هر روز در ویژه برنامه ی حسنیه پخش خواهد شد.

روضه و مرثیه خوانی نیز از دیگر آیتم های ویژه برنامه ی حسینیه است.

یادآور می شود، این برنامه کاری از گروه تامین و تولید رادیو قرآن است که هر روز در ساعات ۱۷:۰۵ و ۲۲:۴۵ به مدت ۱۰ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

حضور مقدس ویژه برنامه رادیو قرآن در هفته دفاع مقدس

ویژه برنامه حضور مقدس به منظور بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس از رادیو قرآن پخش می شود.

این ویژه برنامه با آیتم هایی همچون مفهوم و اقسام جهاد در قرآن، وصیت نامه شهدا و پرداختن به قرآن در وصیت نامه ها ، آشنایی با موزه شهدا و دفاع مقدس، محرم در جبهه ها و معرفی کتاب به روی آنتن رادیو قرآن می رود.

تبیین مفهوم و اقسام جهاد بر اساس آیات قرآن، تبیین ویژگیها و خصوصیات شهدا و آشنایی مخاطب با مکانهایی که یادآور و جلوه گر دفاع مقدس و خاطرات آن و شهداست از جمله اهداف این ویژه برنامه است.

این برنامه به همت گروه علوم قرآنی، تهیه کنندگی سمیه خراج، کارشناسی حجت الاسلام سعیدی آریا و گزارشگری لیلا طاهری از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه ساعت ۱۸:۴۰ تقدیم شنوندگان می شود.

ترجمه واژگان قرآن تا مفاهیم آیات در برنامه ترجمان وحی

سری جدید برنامه ی ترجمان وحی با هدف پرداختن به ترجمه ی واژگان قرآن تا مفاهیم آیات، از اول مهر به روی آنتن رادیو قرآنی می رود.

شبکه رادیویی قرآن همزمان با آغاز فصل پائیز برنامه های جدید و متنوعی را در دستور کار دارد که از اول مهرماه به سمع شنوندگان خواهد رسید.

در برنامه ی ترجمان وحی از ابتدای قرآن کریم(سوره مبارکه حمد) ترجمه ی واژگان قرآن تا مفاهیم آیات بررسی می شود.

لازم به ذکر است، برنامه ی ترجمان وحی به همت گروه علوم قرآنی، کارشناسی دکتر فیاض بخش و به تهیه کنندگی مونا توسلی از ساعت ۱۱:۱۵ به مدت ۲۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.

صبح امید ویژه ماه محرم از رادیو قرآن پخش می شود

برنامه ی صبح امید ویژه ماه محرم روزهای جمعه از رادیو قرآن تقدیم شنوندگان خواهد شد.

برنامه صبح امید در ماه محرم با موضوع کلی تطبیق بین نهضت حسینی و انتظار مهدوی از رادیو قرآن پخش می شود.

این برنامه روز ۳۱ شهریور با موضوع احیای آگاهی و بصیرت، ۷ مهر آزادی انسان، ۱۴ مهر برقراری عدالت، ۲۱ مهر مبارزه با ظلم و ستمگری و ۲۸ مهر برگرداندن عزت دین به روی آنتن خواهد رفت.

لازم به ذکر است، برنامه ی صبح امید به همت گروه علوم قرآنی، به تهیه کنندگی فاطمه گنجی، کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین رنجبران و گویندگی تیمور کوشکی از ساعت ۹:۱۵ الی ۱۰ از رادیو قرآن پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها