داور کمیسیون صدا بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما معتقد است که برگزاری این جشنواره تنوعی است برای برنامه‌سازان موفقی که یک سال تلاش کرده‌اند و در یک کلام درمان خمودی و یکنواختی است.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۲۲
بهروز رضوی نژاد: جشنواره برنامه‌های مراکز را از یکنواختی خارج می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، بهروز رضوی نژاد داور کمیسیون صدا بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما در گفت‌وگو با ستاد خبری این جشنواره درباره سطح آثار این دوره گفت: سطح آثار نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت. آنچه که بیشتر مورد توجه بود بومی کردن برنامه مد نظر برنامه‌سازان استان‌ها بوده است.

وی افزود: پیشرفت در این دوره کاملا ملموس است و توجه به زبان، غنی کردن برنامه‌ها از طریق طراحی مناسب و پیام‌های مورد نظر مخاطب امسال موفق‌تر ظاهر شدند.

رضوی نژاد درباره تاثیر جشنواره در ایجاد انگیزه برای جوانان گفت: جشنواره‌ها امید را در برنامه‌سازان زنده می‌کنند، یک برنامه‌ساز برای شرکت در جشنواره پویا می‌شود که این هم ارمغانی است به خود و هم سازمان و نهایتا در این مسیر به نقایص و همچنین حسن‌های خود واقف می‌شود و سعی می‌کند تکنیک‌های تازه تری بیابد تا پیام را هم به لحاظ زیبایی و هم رسانه بودن به خوبی منتقل کند.

وی درباره لزوم برگزاری این جشنواره اظهار کرد: برگزاری جشنواره لازم است زیرا اولین حسنش تالیف قلوب است، در درجه دوم، سطح خود را می‌سنجیم و سوم، خود و توانایی‌های خود را به دیگر همکاران و شبکه مربوطه نشان می‌دهیم.همچنین برگزاری این جشنواره تنوعی است برای برنامه‌سازان موفقی که یک سال تلاش کرده‌اند. در یک کلام درمان خمودی و یکنواختی است.

داور کمیسیون صدای جشنواره بیستم در پایان بیان کرد: هر سال باید در اهداف جشنواره بازنگری شود و معایب آن را چه به لحاظ طراحی و عناوین بخش داوری و چه برگزاری، احصاء و برای برگزاری بهتر به کار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها